Vraag

wattt nuuu!!!! voetfoto’s

  • 17 March 2021
  • 5 reacties
  • 776 Bekeken

Ik heb iets stoms gedaan ik heb via snapchat voet foto s hij beweerde dat hij zou betalen en dat hij niet zou ss nou hij heeft van 1 filmpje een screenrecorder gemaakt wattt nuu je ziet me hoofd er niet op maar mensen die mij kennen zouden mij wel herkennen hij stuurde ook filmpjes en ik had er voor de zekerheid ook een filmpje van gemaakt toen het einde er was had ie zijn account verwijderd 


5 reacties

Het is altijd vervelend als er een foto van je rondgaat als je daar niet zelf voor gekozen hebt. Nu is dit denk ik nog redelijk onschuldig. Beter een foto van je voeten dan een nude. Ik zou me hier niet heel druk om maken, als je gezicht er niet op staat, is de kans niet zo groot dat je herkend wordt aan alleen je voeten. En als dat wel gebeurt, zeg je gewoon dat je makkelijk geld hebt verdiend (maakt niet uit dat je het niet hebt gekregen, dat hoeven zij niet te weten).

Maar zie dit wel als les voor een volgende keer. Stuur niet zomaar foto's naar iemand die je niet kent en vertrouwt. Je ziet maar dat ze altijd screenshots of -recordings kunnen maken. 

 -onnodige quote verwijderd-

thnkyouuu💗 goed antwoord ook ik heb er zeker wat aan we topic is vanaf nu gesloten 

Mensen topic is gesloten ik heb perongluk ook de #snijden gebruikt dit is niet het geval ik had vooral gerust stelling nodig thankyouu💗

Badge

het is een voet. Laat het los en draag komend half jaar sokken als je er bang voor bent dat iemand je voeten zal herkennen

Reputatie 1
Badge

Foto's van je voeten op  snapchat is geen ramp. Okay; er zijn mensen die opgewonden raken van blote voetjes (voetfetish) maar mochten jouw voet-foto's verder online gekopieerd worden, lijkt het me heel sterk  en is best knap als dat iemand ze zou herkennen als zijnde JOUW voetjes! ;-)

No worry dus.

En, misschien een tip voor de voldende x: als je online iets wil verkopen, laat je eerst betalen! En dan pas sturen als iemand echt serieus is, moettie gewoon eersg betalen.

 

Reageer