Vraag

Wat zijn de regels van reacties bewerken?

  • 17 May 2021
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke, net had ik een reactie getypt. Daarna had ik een stukje aangepast. Nadat ik op opslaan had geklikt zag ik dat ik een spellingsfout had gemaakt. Maar nu kan ik mijn reactie niet meer bewerken. Zijn er bepaalde regels om een reactie te bewerken? 

Met vriendelijke groeten Anonimiteit123


6 reacties

Ik heb het net weer geprobeerd en nu werkt het wel.

Hoii

 

In een topic van de kindertelefoon staan een aantal veelgestelde vragen. Daar staat ook dit.

 

Hoe reageer ik op een topic?

Wanneer je op een topic klikt en vervolgens helemaal naar beneden scrolt, dan zie je daar een tekstvak staan. Typ daar je reactie en klik dan op de oranje knop met ‘Reageer’. Controleer je reactie voor je deze plaats, je kunt je reactie namelijk maar een beperkte tijd wijzigen.

 

En dit is de link naar het topic.

Hopelijk heb je hier iets aan.

 

Groetjes van mij!

Wat NaamNietBekend zegt is correct. Dit is zo ingesteld om te voorkomen dat mensen hun reacties zelf weghalen of aanpassen. Bij spellingsfouten is dat wel vervelend ja, maar maak je geen zorgen, we lezen er wel doorheen en de kern is vast wel duidelijk!

Bedankt @NaamNietBekend en @eenanoniemejongen1

 

Hallo Anonimiteit123 :)

Ik geloof dat je 1 uur na het posten van een reactie of post je het nog kan bewerken. Daarna niet meer.

-TheMightySlayer <3

Hoii,

Je kan inderdaad tot 60 minuten na het plaatsen van je reactie, je reactie bewerken. Volgens mij zijn er verder niet echt regels aan verbonden. Het moet natuurlijk aan de forumregels voldoen, maar dat lijkt me vanzelfsprekend!

Groetjes,
Simply Me

Reageer