Vraag

Wat is verstandig, ongewild naaktfoto's gekregen.

  • 22 February 2023
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Hoi allemaal, even een heel ander onderwerp. 
 

gisteren is mijn nummer via via doorgegeven op WRTS Met de tekst;

stuur deze slet naaktfoto’s” 

 

volgensmij ben ik geen slet maar anyway, ik krijg nu al de hele dag naaktfoto’s binnen. 
 

is er bahalve een nieuw nummer nemen, ook een andere optie, om bijvoorbeeld alle onbekende nummers te blokkeren ofzo?! Heeft iemand hier ervaring mee?! Thanks alvast!
 

Mij_Niet_Gezien 

 

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Via wat sturen ze de naaktfotos dan?

Reputatie 7
Badge +15

-onnodige quote verwijderd-

Watsapp

 

Reputatie 7
Badge +17

Je kan in whatsapp niet automatisch onbekende nummers blocken. Dat moet je handmatig doen. Als het niet ophoudt is een nieuw nummer nemen misschien wel een goed idee.

Reageren met:

Dit is een automatisch bericht. Ongevraagd naaktfoto's sturen is volgens artikel 240 van het wetboek van strafrecht strafbaar. Wij doen altijd onderzoek. 

Politie en dan je woonplaats.  Daar schrikken ze wel van. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb hier ervaring mee, bij mij was het dat ze racistische berichten sturen enzo het beste wat je kan doen is ze inderdaad blokkeren uit eindelijk word nieuwe simkaarten kopen te duur voor ze en zullen ze stoppen

Reputatie 7
Badge +15

Ik heb hier ervaring mee, bij mij was het dat ze racistische berichten sturen enzo het beste wat je kan doen is ze inderdaad blokkeren uit eindelijk word nieuwe simkaarten kopen te duur voor ze en zullen ze stoppen

Sorry, waarschijnlijk heb ik het verkeerd uitgelegd. Volgensmij zijn het niet dezelfde personen die de foto’s sturen. (Daar ben ik natuurlijk niet zeker van, maar als ik kijk naar de hoeveelheid denk ik eerlijk gezegd dat het verschillende nummers zijn) 

 

anyway, ik krijg er eigelijk nauwelijks meer binnen. Maar aangezien het niet zo’n fijn idee is, dat ik niet weet wie mijn nummer allemaal hebben, gaat mijn vader als we terug zijn van vakantie een nieuw nummer aanvragen. Nouja. Bedankt allemaal

 

 Mij_Niet_Gezien 

Reageer