Vraag

wat is jullie mening over omegle?

  • 6 January 2021
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey

Ik vroeg me af wat jullie mening was over omegle?

Vooral omdat er ook vaker pedofielen en aftrekkende mannen opzitten

Ik heb er geen problemen mee.

Ik vind wel dat ze er wat aan moeten gaan doen met die mensen.

(tip: als je op omegle gaat raad ik je aan om de intresse tiktoknl te gebruiken. Daar zitten geen pedofielen en aftrekkende mensen.)


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Yo

Ik vind Omegle wel lachen. Ik zit er af en toe met mijn vrienden op, of we gaan naar elkaar opzoek, dat is wel grappig.

Over die pedofielen en aftrekkende mannen. Vind ik echt vies. Daar moeten ze echt iets mee doen. Maar ik gebruik inderdaad ook de tag: TikTok, dan zijn er veel minder van zulke mensen, maar alsnog zit er soms een tussen.

maaaaar al met al een leuke site!

 

Joeeee

Reputatie 1
Badge +1

@jaivy 
nice ik maak soms wel eens omegle video’s voor m’m tiktok

maar vlgm had je het verkeert gelezen want ik zei niet de tag tiktok maar tiktoknl . als het goed is zitten daar echt geen vieze mannen.

 

onnodige quote verwijderd

Reputatie 1
Badge

hii

Omegle is best grappig. Zelf zit ik er niet op alleen als ik met vriendinnen ben. Er zitten wel grappige mensen op. Maar jammer genoeg ook van die pedofielen enz. Maar laatst was ik met me vriendinnen en gingen we der ook op. En toen zagen we een aftrekkende man. Me vriendinnen renden weg en schreeuwden keihard.  HAHAHAHA. Ze zeiden DRUK WEG DRUK WEG DRUK WEG. Uiteindelijk heb ik het weggeklikt, maar hun reactie was zo grappig HAHAHAHAHAHA.

hey,

omegle is wel grappig zeker als je op tiktoknl zit, alleen moet je alsnog wel een beetje opassen zeker als je in de avonden/nachten erop zit dan kom je soms nog wel pedo's tegen. En pas ook op met je hele gezicht erop als je bijv niet wilt dat iemand je op internet zet want dat had iemand wel bij mij gedaan. Ik had niet mijn hele gezicht in beeld maar iemand had mij zonder toestemming op tiktok geplaatst, en hij had daar best wel wat likes op maar toen ik hem vriendelijk vroeg de video te verwijderen werd ik overal op geblokkeerd en mijn reacties werden verwijderd. Ik weet dat het mijn eigen risico was maar alsnog. Dus hiermee wil ik alleen zeggen dat je alsnog wel een beetje moet uitkijken maar verder is tiktoknl een goede tip.

Reageer