Is het bij je vrienden lijst rechtsboven? Dan is het een vrienden verzoek zodat jullie samen kunnen chatten net zoals WhatsApp en Sms. Als je het linkje niet vertrouwd kan je het eerst checken bij https://checkjelinkje.com om te kijken of het veilig is
Groetjes Lupus
Maar onthou wel dat Snap niet veilig is: als je pics/vids stuurt dan zijn die zogezegd 1 x te bekijken en niet te kopieren, maar dat is WEL zo. Screencaps (met een andere foon bvb) kan altijd, en er blijkt ook software te zijn die gewoon alles kan cappen. Dus vertrouw alleen mensen die je kent. En stuur geen sexy dingen op met je hoofd erbij. Zet ook je locatie af.
Maar onthou wel dat Snap niet veilig is: als je pics/vids stuurt dan zijn die zogezegd 1 x te bekijken en niet te kopieren, maar dat is WEL zo. Screencaps (met een andere foon bvb) kan altijd, en er blijkt ook software te zijn die gewoon alles kan cappen. Dus vertrouw alleen mensen die je kent. En stuur geen sexy dingen op met je hoofd erbij. Zet ook je locatie af.
Je ziet een melding in de chat als je een screenshot maakt of record toch?
Groetjes
@Lupus ja, dan zie je een melding (groene pijl, dacht ik). Maar als ik effe google dan vind ik een hele lijst methoden en speciale apps die recordings kunnen maken en die de melding in Snap omzeilen. En iemand kan ook doodgewoon met een tweede telefoon jouw vid/pic opnemen, of casten naar een pc en daar de recording maken.
Het is in ieder geval NOOIT veilig.
@AnAnIEm , dat is met elk platform wel. Dus ja
Groetjes Lupus
heb je al wel snap of niet? als je het nog niet hebt is het een veilige link, het is een soort van; hoi kom je ook op snap appje