Vraag

waarom reageren zo weinig mensen op mijn topics

  • 22 May 2024
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Waarom reageren zo weinig mensen op mijn topics?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik keek even en jouw topics zijn speciaal op meisjes gericht, wat natuurlijk helemaal prima is. Maar dan heb je sowieso al de helft minder kans op reacties 😉

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Hai ben ik weer

Je stelt een beetje aparte vragen. Als je over meisjes wil fantaseren moet je zelf maar bedenken hoe ze er uit zien. Ik vind t een beetje vreemd dat je helemaal om uiterlijk en alles gaat vragen. Daarnaast zit je niet in een benarde situatie of iets dergelijks en mensen zullen daardoor minder snel antwoorden. 

Joe joe

Reputatie 1
Badge

Waarom reageren zo weinig mensen op mijn topics?

Oke, dar kan 

Hai ben ik weer

Je stelt een beetje aparte vragen. Als je over meisjes wil fantaseren moet je zelf maar bedenken hoe ze er uit zien. Ik vind t een beetje vreemd dat je helemaal om uiterlijk en alles gaat vragen. Daarnaast zit je niet in een benarde situatie of iets dergelijks en mensen zullen daardoor minder snel antwoorden. 

Joe joe

Oke, dat kan kloppen, k snap t

Reputatie 7
Badge +14

Vervolg: maar je bent natuurlijk super welkom om andere dingen te vragen of te reageren op andere topics want we kunnen allemaal tips en hulp gebruiken! Kijk gewoon wat rond hier en als iets je aanspreekt of je weet een goed antwoord of leuke tip is dat altijd welkom! Zo ben ik er ook mee begonnen en het is erg fijn om anderen te helpen! Veel plezier ook! 

Liefs Tover xxx

Reageer