Skip to main content
Vraag

Waar komt jullie username vandaan?

Toon eerste bericht

27 reacties

smokey
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 299 reacties
  • 7 februari 2025

hoi! ondertussen heet ik al heeeel lang smokey hier, ik weet eigenlijk niet hoe ik het heb bedacht. ik gebruik smokey vaak als nickname. het klinkt lekker geheimzinnig. ik begon hier vroeg, en hoop laat te eindigen, het word ook tijd om mijn handtekening aan te passen, en mijn profielfoto, ik heb ondertussen niet eens lang haar meer… oke ik ga een beetje off topic lol

gr smokey

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 277 reacties
  • 7 februari 2025

Hallo,

Ik heb mijn naam gekozen, omdat het vrede betekent in het Arabisch. Dit is wat ik belangrijk vind in het leven: vrede. Arabisch, en niet een andere taal, omdat ik moslim ben en salam lijkt erg op islam. Deze uitspraak van de Profeet, vrede zij met hem, geeft mij altijd een goed gevoel.

‘O humanity! Your Lord is one, and your ancestry is one. No Arab is superior to a non-Arab, nor is any non-Arab superior to any Arab. No white is superior to any black, nor is any black superior to any white except on account of their righteousness.’

Salam ;)

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen