Hallo, ik heb een vriend via Roblox. We waren 5 jaar bevriend. Hij verteld in die 5 jaar dat hij af en toe gepest werd. Vandaag heeft hij gezegd dat hij mij gaat ontvrienden. Ik vroeg waarom en zei dat het privé dingen zijn. Hij schreeft als laatste bericht op Roblox en daarna ontvrienden hij mij:
'Waarschijnlijk ga ik de wereld verlaten. Ik hoop dat je nog aan me denk en onthoud de gesprekken wat we elke keer voerde. Dankjewel dat ik bevriend mocht zijn met jouw.'
Ik denk heel waarschijnlijk dat hij zelfmoord wilt plegen, klopt dit? Is er een mogelijk dat hij dit niet gaat doen? Is het mogelijk dat jullie mij kunnen helpen? Hij heet op Roblox ----------(volgens mij nog een aantal cijfer, maar dit weet ik niet). En helaas heb ik geen contact meer. Het zou echt zonde zijn dat hij door pesten zelfmoord gaat plegen.
-geef nooit contactgegevens , zoals accountnamen bijvoorbeeld, in een topic. Wij vinden anonimiteit heel belangrijk voor de veiligheid van het Forum. Daarom hebben we dit topic aangepast.- De kindertelefoon