Vragen over netflix

  • 14 August 2018
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi
Ik heb even geleden een netflix account aangemaakt, (gratis maand)
En ik heb wat dingetjes die ik niet helemaal snap: verder kijken voor ... en mijn lijst.
Hoe kan ik films/series verwijderen uit 'verder kijken voor ...' en 'mijn lijst ?
Alvast bedankt voor het antwoord!

6 reacties

Hey!

Vervelend hé? Dat "verder kijken voor..." En "mijn lijst". Ik heb zelf nooit echt gekeken hoe je daar dingen uit verwijderd.

Als ik Bij "verder kijken" iets echt niet meer wil zien spoel ik gewoon door tot de aftiteling en als het een serie is spoel ik door tot de aftiteling van de laatste aflevering. Dan doet Netflix het wel vanzelf.

Ik heb nog nooit "mijn lijst" gebruikt, dus daar ga ik nu maar ff op googlen....
Daar ben ik weer! Ik heb gwn even op de Netflix website gekeken en dit gevonden:

"Hoe verwijder ik series en films uit Mijn Lijst?

Op de website: schakel het pictogram met het selectievakje in wanneer je de details van een serie of film bekijkt.

Op je Netflix-compatibele apparaat: selecteer een serie of film en selecteer vervolgens Verwijderen uit Mijn lijst (Remove from My List).

Als je een wachtlijst hebt: gebruik de Netflix-website om titels te verwijderen." Dit heb ik dus gewoon op de Netflix website gevonden.

Veel succes!
Ahah bedankt! Maar hoe selecteer ik zo'n serie of film? Voor mijn lijst?
Ik zie het al! Gewoon op de film / serie gaan klikken, en dan op het vinkje met daaronder 'mijn lijst'
Bedankt !
Om verder kijken te verwijderen ;
Dit doe je door de volgende stappen te volgen:
1)Log in op je Netflix-account.
2)Ga naar het menu linksboven.
3)Kies voor Mijn account.
4)Kies onder het kopje Mijn profiel voor Kijkactiviteit.
5)Scroll door al je bekeken films en series tot je bij de titel bent die je wilt verwijderen.

Het kan zijn dat je een account met iemand deelt dan moet je gewoon naar je eigen account toe gaan en op Kijkactiviteit klikken. Daar staat dan alle afleveringen of films die je hebt gekeken of kijkt. Naast de titel staat zo'n ? teken en daar druk je op. En na 24u staat die titel niet meer in je verder kijken lijst.

^
Future
Oe handig dat ik dit lees! Ik heb ook altijd zo'n hekel aan dingen in mijn verder kijken lijst. Als je heel lang wacht (en dan bedoel ik ook echt lang) verdwijnen ze ook altijd uit je verder kijken lijst, maar dat is dus vrij irritant.
Thx @Future!

Reageer