Vraag

vraagje over engelbewaarder

  • 31 December 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey beste mensen misschien een stomme vraag maar ik zou hier best graag antwoord op willen ik was laatst bij serious request in nijmegen dat was heel enzo maar toen het liedje engelbewaarder voorbij kwam zongen ze bij het stukje *als ze zachtjes tegen je praat h03r* weten jullie waarom dat is en waar dit vandaan komt ik vind het wel grappig maar ja ik kende dat nog niet xxx hopeloos en anoniem💖


3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ahh nee niet dat liedje ik ziet bij een schutterij en daar zitten ook oudere mannen bij en die zingen dat de hele tijd en dat moet ik een hele zaterdag aanhoren. Dus in het kort ik vind het vreselijk 

Reputatie 7
Badge +9

ik weet waar het liedje over gaat maar niet precies het stukje wat jij over praat.

het liedje gaat erover dat er dus iemand is die wordt (volgensmij) geraakt door een auto ofzo maar word gered door zijn engelbewaarder.

die engelbewaarder is dus iemand die overleden is en over je waakt. daarom kun je diegene niet zien als die tegen je praat. dat stukje die jij bedoelt (*je kunt haar niet zien, als ze zachtjes tegen je praat*) betekent dat ze er niet echt is maar er toch is.

Reputatie 3
Badge +1

@ikweethetnietmeer2009  Hey heel erg bedankt voor je reactie maar ik snapte wel al wat de songtekst inhoud alleen me vraag is puur waarom zingen ze in dus de aangegeven zin het word h03r? Dat is eigenlijk me vraag

Reageer