Vraag

vraagje mensen helpen xx

  • 3 February 2021
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

hey hye,

Ik ben 17 en heb veel levenservaring en dingen meegemaakt. ik ga binnekort ook mijn levensverhaal op dit forum plaatsen als julie het willen lezen dan? want het is best wel een lang verhaal en ja ik wil zo veel mogelijk mensen helpen en mijn ervaringen delen, zodat mensen kunnen verglijken om dingen te herken , zich minder alleen voelen, zodat ik vragen erover kan beantwoorden als ze hetzelfde meemaken. en ja gewoon mensne helpen met mijn ervaringen en mijn verhaal, maar zoals ik al zei het is wel lang en er gebeurt veel in dus lijkt het julie  leuk als ik mijn verhaal vertell?

Ik sta er zelf volledig achter en vindt het niet erg ik heb het al vaak genoeg gedaan :)

maar ik zou nog meer mensne willen helpen dan alleen op dit forum. Ik ben ook bezig om ervaringsdeskundige te worden en een maatje van iemand, maar ik vroeg me af of julie nog meer van dit soort site´s weten waar ze ook zulke forums op hebben. Zodat ik mesnen ook op andere sites kan helpen en daar me verhaal kan delen.

 

Kijk ook vooral op mijn andere topics als julie je vervelen of als het julie leukt lijkt :)

 

liefs secretgirl2003

 


1 reactie

ik ga binnekort ook mijn levensverhaal op dit forum plaatsen als julie het willen lezen dan? maar zoals ik al zei het is wel lang en er gebeurt veel in dus lijkt het julie  leuk als ik mijn verhaal vertell?
 

Het is volledig aan jou of je hier je verhaal plaatst of niet. Je hebt hier de vrijheid om het te delen, zolang het maar voldoet aan de forumregels.

Daarnaast zullen er vast mensen zijn die het lezen.  Er zullen misschien mensen reageren. Maar ook mensen die het wel lezen, maar niet reageren. Toch kunnen mensen er vast wel iets aan hebben of iets er uithalen.

Doe wat jij wilt en waar jij je goed bij voelt. Het is jouw verhaal en daarbij niet aan ons om te oordelen of toestemming te geven.

Groetjes,
Simply Me

Reageer