Skip to main content
Vraag

vraag over discord.

• April 5, 2025
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2

ja je mag judgen. 

Hey ik heb dus een discord server voor daten met verschillende leeftijdscategorieën om het veilig te houden. Ik heb deze server gemaakt omdat ik al 4jaar ofzo niet meer op school zit en ik geen geluk had met een vriendin vinden dus daarom heb ik hem gemaakt voor meerdere mensen met het zelfde probleem.  Nou vinden sommige dit een beetje raar maar die zijn ook al volwassen maar dat maakt niet uit ik wou weten wat mede tieners hier van vinden?

6 reacties

• April 6, 2025

Hoi,

Naar mijn mening is het concept niet heel raar, maar het kan wel onveilig zijn voor minderjarige gebruikers, want op Discord zijn er meerdere gevallen geweest van volwassenen predators die zich voordoen als tiener en/of predators die tieners gingen groomen

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 6, 2025

@Charlotte2024 thanks voor de reactie. Ja ik weet daarvan en daarom kunnen ze altijd suspicious activity melden bij mij en we hebben ook een verificatie systeem die niet heel ingewikkeld is maar voor mensen die zeggen 16 te zijn en het lukt niet weet ik al genoeg. Het verificatie systeem werkt ook heel goed voor bot accounts 

• April 6, 2025

Het idee snap ik wel maar minderjarigen en volwassenen in 1 dating server? Dat lijkt me vragen om moeilijkheden.

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 7, 2025

@tim16 ik snap dat maar ik let heel goed op.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 8, 2025

Minderjarigen moeten er buiten blijven, en gebruik gewoon tinder ofzo

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 10, 2025

@Appelmoes69 gast ik ben zelf 17 dus ik kan niet op tinder😭