Vraag

vraag mensen helpen

  • 4 February 2021
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

hey hye,

Ik ben 17 en heb veel levenservaring en dingen meegemaakt. ik ga binnekort ook mijn levensverhaal op dit forum plaatsen als julie het willen lezen dan? want het is best wel een lang verhaal en ja ik wil zo veel mogelijk mensen helpen en mijn ervaringen delen, zodat mensen kunnen verglijken om dingen te herken , zich minder alleen voelen, zodat ik vragen erover kan beantwoorden als ze hetzelfde meemaken. en ja gewoon mensne helpen met mijn ervaringen en mijn verhaal, maar zoals ik al zei het is wel lang en er gebeurt veel in dus lijkt het julie  leuk als ik mijn verhaal vertell?

Ik sta er zelf volledig achter en vindt het niet erg ik heb het al vaak genoeg gedaan :)

maar ik zou nog meer mensne willen helpen dan alleen op dit forum. Ik ben ook bezig om ervaringsdeskundige te worden en een maatje van iemand, maar ik vroeg me af of julie nog meer van dit soort site´s weten waar ze ook zulke forums op hebben. Zodat ik mesnen ook op andere sites kan helpen en daar me verhaal kan delen.

 

Kijk ook vooral op mijn andere topics als julie je vervelen of als het julie leukt lijkt :)

 

liefs secretgirl2003 xx


6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Heeyy, ik denk dat dat wel leuk/goed is als je veel hebt meegemaakt dan kan dat idd mensen helpen. Ik weet niet nog andere sites.

Liefs 

PS zou je ook op mijn laatste topic willen reageren dat is wel leuk ;))

Hee Secretgirl2003,

Lief dat je andere mensen wilt helpen vanuit je eigen ervaringen en verhaal.

Stichting Zelfbeschadiging heeft een forum, daar kun je lid worden.

Daarnaast staan nog een aantal suggesties in een topic van de Kindertelefoon:

“Welke andere forums zijn er als ik te oud ben voor het Kindertelefoon forum?
 Er zijn diverse forums te vinden, vanuit De Kindertelefoon is het lastig om een volledige lijst te bieden. Let bij het zoeken naar een ander forum altijd op jouw (online) veiligheid.  

Twee algemene forums waar je zou kunnen kijken:  Psycholoog.net https://www.psycholoog.net/forum/
JongIn forum: www.dreamersforum.nl “ (Bron)

Als je zelf op internet zoekt naar forums, kun je er nog meer vinden. Succes!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +3

ik kan het bericht van de kinder telefoon niet vinden

Hee Secretgirl2003,

Dat ging om het volgende stukje uit mijn reactie:

 

“Welke andere forums zijn er als ik te oud ben voor het Kindertelefoon forum?
 Er zijn diverse forums te vinden, vanuit De Kindertelefoon is het lastig om een volledige lijst te bieden. Let bij het zoeken naar een ander forum altijd op jouw (online) veiligheid.  

Twee algemene forums waar je zou kunnen kijken:  Psycholoog.net https://www.psycholoog.net/forum/
JongIn forum: www.dreamersforum.nl “ (Bron)

 

Dit is te vinden in het topic: veelgestelde vragen.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +3

Hee Secretgirl2003,

Dat ging om het volgende stukje uit mijn reactie:

 

“Welke andere forums zijn er als ik te oud ben voor het Kindertelefoon forum?
 Er zijn diverse forums te vinden, vanuit De Kindertelefoon is het lastig om een volledige lijst te bieden. Let bij het zoeken naar een ander forum altijd op jouw (online) veiligheid.  

Twee algemene forums waar je zou kunnen kijken:  Psycholoog.net https://www.psycholoog.net/forum/
JongIn forum: www.dreamersforum.nl “ (Bron)

 

Dit is te vinden in het topic: veelgestelde vragen.

Groetjes,
Simply Me

 

kan je me anders in dat bericht tagge

Hoi Secretgirl2003,

Ik heb het idee dat wij elkaar niet helemaal begrijpen. 

Jij vraagt of er nog andere forums zijn, zodat je daar ook mensen kunt helpen vanuit je eigen verhaal en ervaring. In mijn reactie geef ik een aantal andere forums dan de Kindertelefoon.

In welke bericht moet in je dan taggen?

Groetjes,

Simply Me

Reageer