Vraag

vooroordelen over preppy

  • 18 March 2024
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

hii iedereen!! dus ik ben preppy, new preppy zegmaar, want ik vind het gewoon een superleuke stijl en ik vind het leuk om grwms te maken enzo. maar mensen denken dus dat preppys toxic zijn en ik zie letterlijk elke dag 5000 tiktoks die dan zeggen van any other style is beter dan preppy. ik zie ook nog preppy videos enzo ofc maar ik mis 2022 toen veel minder mensen vooroordelen hadden en de preppy community veel te groot was om dat überhaupt uit te laten maken… ik vind het echt stom dat iedereen nu vooroordelen heeft en heel veel mensen preppys haten het is maar een kledingstijl en ja ik zou nooit op mensen haten, ik vind het zo kut dat nu iedereen preppys haat ik heb bijna mn kledingstijl verandert (toch niet gedaan omdat ik het niet wil). en zegmaar het is echt kut om voor de 10e keer op een dag van die preppy haat videos te zien… het klinkt misschien als iets wat weinig uitmaakt maar het maakt me best veel uit want het doet oprecht pijn als bijna iedereen op tiktok op je kledingstijl haat...


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @SecretpersonX ik vind preppy een helene leuke stijl en het heeft ook wel iets vrolijks, als mensen er commentaar op hebben doe je gewoon alsof je het niet hoort! Ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is... maat alsnog als jij niet reageert op degene die jou commentaar geeft, dan word het vanzelf niet meer interessant.

 

Mijn stijl is vooral veel zwart en groen (ik weet niet of mijn stijl een naam heeft maar alleen Therians hebben deze stijl dus noem ik het Therian core)

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! 

Groetjes smokey

Reageer