Vraag

Vinted

  • 31 August 2022
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Badge

Ik vind vinted een leuke website om kleren op te kopen want het is goedkoop en heeft leuke kleren maar mijn moeder doet irritant en laat me niet kleren kopen op vinted want je kan de kleren niet terugsturen hoe moet ik haar overtuigen zodat ik wil op vinted mag shoppen


2 reacties

Je kan zeggen dat het jou geld is en dat jij mag kiezen wat je ermee doet. Of je gaat op zoek naar een website waar je wel terug kan sturen. Ik gebruik zelf alleen grailed omdat het garandeert dat het product hetzelfde is zoals op de foto's en omdat er veel minder bekende kleding/merken te vinden zijn.

Badge

Ik heb zelf een paar maanden geleden iets besteld bij Vinted. Als je kleding koopt kan er (zover ik weet) niet erg veel gebeuren, vinted kiest namelijk altijd de kant van de koper. Ik zou heel erg goed kijken wat je echte maat is en bij mensen kopen die al meerdere goede reviews hebben. Misschien zou je je moeder kunnen overhalen om samen iets leuks uit te zoeken? Of misschien is er iemand in je buurt die iets leuks op Vinted verkoopt zodat je het niet hoeft te laten verzenden en het meteen kan passen? 

Ik hoop heel erg voor je dat je binnenkort iets leuks kunt kopen! 

Reageer