Update over mij

  • 23 February 2020
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeyo,

Ik dacht laat ik is een update maken over mijn leven.

Om te beginnen met al het positieve nieuws. 

Ik heb deze week de 3500 volgers op Twitch behaald. En tegelijkertijd ook de 444 abonnees. Yay.  Verder ben ik bijna weer uit mijn depressieve maand periode.  En ik snij ook nie meer. Eerst wou ik mijn rechterarm verwerken als een rollade rol, maar na 8 rondjes heb ik het opgegeven.

Mijn game pc is gearriveerd. Moet hem alleen nog in elkaar zetten. Ook zijn er 3 beeldschermen, een nieuwe headset, microfoon en camera binnengekomen. Ik heb een groen doek gekocht, die verwacht ik volgende week. De merchandise webshop is volledig vernieuwd met nieuwe logo, nieuwe producten, etc. Dus weer een doel die ik kan afstrepen.  Dit heeft me allemaal wel flink wat gekost, maar naar ongeveer een half jaar heb ik dat wel terug verdiend. 

En laatste goede nieuws. Is school. Het ziet er erg goed uit. Ik hoef nog maar 4 examens te doen en dan is het afwachten. Ik sta er goed voor en ben zelf er al zeker van dat ik me diploma gaat halen.

En nu het wat minder goede nieuws.

Gisteren te horen gekregen dat een trouwe kijker en enorme supporter van mijn Twitch kanaal vrijdag middag plotseling is overleden. Dit nieuws kwam natuurlijk erg hard aan.

Mijn opa is ziek en ligt momenteel in het ziekenhuis. Dus oma en ik rijden veel op en neer om opa te bezoeken. 's Avonds bezoek ik hem niet omdat dan me ouders er zijn.  

Het is uit met me vriendin. We hebben samen enkele weken geleden besloten om uit elkaar te gaan.

Twitch con Amsterdam gaat niet door voor mij. Maar ik ga dat weekend naar Engeland om af te spreken met me vrienden. 

En dat was het dan ook wel. 

Oke. 

See ya!

Spookyzx. 


5 reacties

Hey,

Wat leuk dat je zo'n grote mijlpaal op je twitch hebt behaald! Ik weet niet wat je twitch kanaal precies is, maar zou wel een keertje leuk zijn om te kijken, maar je mag zeker niet je kanaal linken hier...ook goed dat je niet meer snijdt, is echt nie goed voor je. Succes met je laatste 4 examens! Ik hoop dat het je lukt.

Tja, ik snap dat het wel hard aankomt als iemand die je heel erg heeft gesupport opeens overleden is, das wel heftig. Hopen maar dat je opa weer snel beter is ook.

Thanks voor de update in ieder geval! 😄

Groet,

Knight17

Hey Spookyzx

 

Wat een mooie verwezenlijkingen :slight_smile:  Je voelt je beter, het gaat goed op school, je Twitch kanaal bloeit; mooi zo. 

 

Jammer dat er ook wat minder leuke zaken gaande zijn. Da’s echter deel van het leven. Mijn deelneming voor het overlijden van de trouwe kijker, en beterschapswensen aan je opa. 

 

Bedankt voor de update :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Heyy

Wat goed dat je je doelen naleeft en dat je ze ook kunt bereiken!Ben trots op je ! Houd andere doelen voor ogen! Is wel jammer dat je opa in het ziekenhuis ligt. Hoop dat het snel beter met hem gaat!

Groetjes!

Kaas123

 

Hey,

Wat goed dat je ook de positieve punten nog kan zien als er ook een hoop dingen zijn die niet zo lekker gaan! Gecondoleerd.

Super fijn dat je ook binnenkort weer afspreekt met een aantal vrienden die je (denk ik dan) niet zo vaak ziet, omdat je helemaal naar Engeland gaat?

Welke doelen staan nu nog op je lijst?

Gr. Pin

Heyo,

 Doelen die ik al heb behaald:

Droom set up met een 180° graden scherm, 4k camera, green screen, mega goede gaming pc, en nieuwe microfoon. Is behaald

Mijn dropshipping website verwijderen, omdat ik die toch niet veel gebruikte, en nu Twitch behoorlijk populair is, is het ook qua inkomen niet meer nodig. Is behaald.

Game events: Ik heb VIP kaartje gekregen van twitch con Amsterdam. Wou eerst niet meer gaan omdat ik met me opa en oma weekendje weg ging, maar door de conditie van opa hebben we dat afgezegd. Dus Twitch con gaat door. Ik krijg kaartjes voor de E3. En kaartjes voor de Dutch comic con heb ik ook al binnen. Is behaald

En de laatste is mijn sponsorship uitbreiden. Ik heb nu 2 nieuwe bedrijven die mij willen steunen, en ik promoot of zet een reclame vid van hun voor mijn stream en na mijn stream. Met een actie code voor wat korting. En dat gaat momenteel aardig goed.

Nog te behalen doelen;

5000 volgers op twitch. Heb er nu 3512 dus we zijn al over de helft.

Een feestje met alle subscribers. Dit waren er eerst 250 ongeveer. Nu tellen we al 446 dus dat word straks een heel groot feest. (De snelle groei qua subs komt door de Twitch prime bot. Waardoor mensen dus gratis op mij kunnen abonneren, en dat lijkt erg succesvol te gaan)

Game events: Blizzcon Anaheim Californië,  en Fortnite World Cup gaan allebei niet door. 

Gamewinkel staat stil momenteel, door Twitch.

1000 reacties op dit forum. Ja nou dat gaat nog wel even duren haha.

Discord zijn we al aan het uitbreiden, maar dat kost wel even tijd. Omdat het wel heel hard gaat als er straks 1000 mensen in zitten. 

Opa en oma in het zonnetje zetten. Gaat nu even niet door vanwege de omstandigheden met opa. 

Op vakantie naar Antarctica is vervangen voor een vakantie naar Groenland 2 weken, en IJsland 1 week. Is al gepland voor herfstvakantie en de andere met kerstvakantie.

 

En dat was het volgens mij ongeveer wel. Dus er zijn momenteel nog genoeg doelen over die behaald kunnen worden.

See ya!

Spookyzx. 

Reageer