Vraag

toen ik maar klein was had ik diet niet maar nu wel help

  • 29 January 2021
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

heyyyyy

ik kan niet maar slapen, 

ik zat op tiktok te scrollen en ik zag een filmpje over een meneer die vaak in de dromen van mensen komt en die die mensen niet kennen. Die meneer doet erge dingen bijv: met pistolen schieten en zo en hij heeft een eng gezicht niet echt als in zo een bloederige monster gezicht maar gwn een beetje normaal maar creepy. Ik krijg zijn gezicht steeds in me hoofd te zien en daardoor is er een grotere kans dat ik hem in mijn dromen zie maar ik wil dat echt echt echt niet!!!! Ik kan echt nauwelijks slapen en ik heb tips nodig


4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi i.love.sushi,

wat naar dat je zo’n eng filmpje tegenkwam. Ik weet ook niet precies wat je eraan kan doen om er niet over te dromen. Ik zou in ieder geval zeggen: denk aan iets anders! Je moet proberen je een beetje te ontspannen en af te leiden (ga bijvoorbeeld iets lezen). Je kan jezelf ook gerust stellen door bijvoorbeeld een dromenvanger boven je bed te hangen. Of je kan een oude knuffel opvissen, en daar weer mee slapen (nee, dit is niet kinderachtig, ik heb er ook een:grin:).

Ik heb helemaal geen verstand van tiktok, maar kan je niet een filter aanklikken ofzo? Dat je die nare filmpjes eruit filtert? Ik heb geen idee. Ik hoor wel vaker van kinderen die nare filmpjes zien op tiktok. Gelukkig heb ik het niet, en dat ben ik ook niet van plan.

Veel succes in ieder geval, met niet over enge dingen dromen!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 7
Badge +19

Bespreek het met je ouders.

Reputatie 1
Badge

Wat stom ik zag ook vaak stomme dingen op tiktok en ik heb nu tiktok verwijderend geeft veel rust 

groetjes MOUSE 😊(12 jaar)

Reputatie 1
Badge +1

heyyyyy

ik kan niet maar slapen, 

ik zat op tiktok te scrollen en ik zag een filmpje over een meneer die vaak in de dromen van mensen komt en die die mensen niet kennen

Geen zorgen, ik weet hoe hij eruit ziet want die man is bekend om in mensen zijn dromen te komen.  Dit is uitgezocht door experts en die zijn er achter gekomen dat het door veel mensen zijn nagespeelt en dat die man met dikke wenkbrouwen niet voorkomt in je dromen (misschien nu wel omdat je hem hebt gezien) dus daarom geef ik je deze tip (onthoudt dit niet te goed anders vergroot je de kans dat je hem tegenkomt)

Als je hem ziet in je dromen, blijf rustig, raak niet in paniek, hij doet je niks. Denk er nooit over na dat hij je gaat aanvallen anders gebeurt dat, negeer hem gewoon :) niks aan de hand

Reageer