Skip to main content

IK SCHAAM ME ZO ERG!! Maar dit word een lang bericht. Nou het zit dus zo: op de basisschool was ik erg verlegen mijn klas had daar geen problemen mee en ik ook niet. ik had een leuke vriendinnen groep en alles, tot in groep 8. Ze gingen de hele tijd tegen mij praten en ik vond het verschrikkelijk mijn vriendinnen namen het gelukkig voor mij op. Ik was eigenlijk wel blij dat ik naar de middelbare ging. Een nieuw begin of zo iets ( mijn alle meiden uit mijn klas gingen naar een andere school ). Ik was heel zenuw achtig maar het kwam allemaal goed. Ik heb veel nieuwe vriendinnen en ben blij met wat ik had gekozen. Helaas was (ik noem hem nu even Piet ) Piet ook naar deze school gegaan. Elke keer als hij mij tergen kwam riep hij naar me. Ik vond het verschrikkelijk. 
 

ik had haverwegen het school jaar een video gezien die ik na deed op tiktok ( iemand die met zijn poes een dansje deed). Die had ik online gezet en ik weet gwn niet waarom. Ik was al een beetje bang dat iemand die ik kende het zou zien maar ik dacht dat dat onmogelijk zou zijn. Nou… het onmogelijke is dus gebeurt. Piet heeft het gezien en hij heeft het doorgestuurd ook. Ik heb het meteen verwijderd en mijn hele profiel veranderd.
 

Ik kwam erachter de laatste dag voor de vakantie maar ik denk er letterlijk elke dag aan. De klassen worden weer gehusseld en ik ben verschrikkelijk bang dat ik met Piet in de klas kom en dat hij mij enorm gaat pesten. Ik durf gewoon niet meer naar school. Heeft iemand dit ook mee gemaakt of tips.. minstens steun. Ik ben zo wanhopig 😫 

hoi @Anoniem00000000 ik heb niet echt tips maar ik denk dat het beste is om piet geen aandacht te geven en gwn doorgaan met school en je vrienden enzo ik weet niet in welk jaar je zit maar ik zou gwn zeggen ga door en geen aandacht geven aan piet. en als je wilt praten ben ik er altijd voor je.😊

 

niet opgeven je kunt het ik geloof in je.

btw ik ben een meisje en ik ben 12 jaar oud


Onnodige quote verwijderd 


Dank je wel, eerlijk gezegt ben ik ook best wel bang dat hij dit op een een of andere manier ziet. 

ps: ik ben ook een meisje van 12, ik ga naar de 2de na de vakantie


Reageer