Vraag

TikTok account verwijderd, wat kan ik doen?

  • 4 December 2022
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Mijn tiktok account is verwijderd omdat ze zeggen dat ik te jong ben heb 113 dagen de tijd om bezwaar te maken maar kom m'n account nier meer in wat kan ik doen 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Je zou nog steeds moeten kunnen inloggen om bezwaar te maken.  Om te bewijzen dat je oud genoeg bent moet je een kopie van je ID opsturen dacht ik. Voor Tiktok moet je minimaal 13 zijn en om live te gaan 16.

Badge

@tim16 hoe kan ik dat dan doen want als ik probeer in te loggen zegt de app account bestaat niet meer

Reputatie 1
Badge

Heeft TikTok geen telefoonnummer of mail waar de naar kan bellen/mailen

Ben je te jong of hebben ze ongelijk want als gelijk hebben is het misschien niet slim om een klacht in te dienen

--

De tekst is door De Kindertelefoon aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

Reputatie 7
Badge +17

@LisawDat is wel vreemd want ze verwijderen niet direct na een ban je account. Weet je zeker dat je het goede username of password hebt ingevuld? Je zou nog kunnen mailen met info@tiktok.com (moet wel in het engels denk ik). Bellen met Tiktok kan niet. De kans dat je je account terug krijgt is sws wel heel klein.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Das het nadeel van tiktok, allerlei rare dingen…. 
 

veel sterkte, hgh nu met je / tiktok? 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer