Vraag

the voice kids

  • 3 August 2020
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Badge

Hi

Ik heb me op gegeven  voor de voice kids maar niet tegen mijn ouders verteld en iedereen die ik het heb verteld zijden dat ik echt door ga maar het punt is dat ik ook niet op zang les zit  en mijn ouders weten niet eens dat ik kan zingen 

Dus pls help me

Xxx


1 reactie

Hey Billiekimmie

 

Je hebt je opgegeven voor The Voice, volgens je omgeving maak je een mooie kans, maar je ouders weten nog van niets. Hm, ik denk dat je ze het best zo snel mogelijk vertelt. Stel maar eens dat ze van iemand anders horen dat jij je opgegeven hebt voor The Voice; dat zouden je ouders weleens niet kunnen appreciëren. 

 

Je zou ze dit kunnen vertellen door samen een aflevering van The Voice te kijken, en dan te zeggen: ‘Daar heb ik me voor opgegeven. Verrassing!’ Je kan ze ook gewoon een berichtje sturen met een screenshot van je opgave voor The Voice. ‘t Hangt een beetje van je ouders af hoe je dit vertelt. 

 

Ik denk niet dat iedereen die meedoet aan The Voice, op zangles zit. Misschien ben jij wel gewoon een natuurtalent? Sowieso word je in The Voice gecoacht, dacht ik? Dan krijg je vast nog genoeg lessen. In ieder geval veel succes gewenst :four_leaf_clover:  Wie weet zie ik je nog voorbijkomen op televisie :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer