Vraag

telefoonseks

  • 21 July 2020
  • 4 reacties
  • 462 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben 17 jaar, 

ik word erg opgewonden van telefoonseks, dat zo’n vrouw lekker geil tegen je gaat lopen doen, beetje dirty talk, ik vind het heerlijk!

Maar er komen in me telefoonabonnement extra kosten, dit kunnen mijn ouders zien. Is er iets om de kosten gewoon via rekening te maken ipv via telefoonabonnement? 
 

 


4 reacties

Hallo Anoniem987321 :)

Geen idee, kun je wellicht via WhatsApp ofzo bellen?

-TheMightySlayer <3

Hey,

Ik heb geen idee, maar ik krijg vaak van vrienden te horen dat ik een keer rond 02.00 in de avond moet kijken op een teleshop kanaal . Dat hete de nachtlounch ofzo. 

Misschien kan dat ook en hoef je niet eens te bellen.

Groetjes Gebruiker c 

Hallo ik ben 17 jaar, 

ik word erg opgewonden van telefoonseks, dat zo’n vrouw lekker geil tegen je gaat lopen doen, beetje dirty talk, ik vind het heerlijk!

Maar er komen in me telefoonabonnement extra kosten, dit kunnen mijn ouders zien. Is er iets om de kosten gewoon via rekening te maken ipv via telefoonabonnement? 
 

 

Miss kan je via WhatsApp bellen? Ik doe dit ook wel vaker, lekker geil

Reputatie 2
Badge +3

Hallo ik ben 17 jaar, 

ik word erg opgewonden van telefoonseks, dat zo’n vrouw lekker geil tegen je gaat lopen doen, beetje dirty talk, ik vind het heerlijk!

Maar er komen in me telefoonabonnement extra kosten, dit kunnen mijn ouders zien. Is er iets om de kosten gewoon via rekening te maken ipv via telefoonabonnement? 
 

 

Zover ik weet kan je in de zogeheten: mijn KPN app niet zien met wie je belde behalve als je ouderlijk toezicht aan hebt staan, but don't cuote me on this tho.

 

Reageer