telefoon wordt afgepakt

  • 25 April 2023
  • 7 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hebben je soms ook dat je ouders je telefoon afpakt als je 1 minuut te lang op je telefoon zit? ik wel dan zegt  me moeder van ga van dat ding af geef me het hier 1 maand geen telefoon! waar om zijn ouders zo raar?! help!!!!


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

1 maand geen telefoon is overdreven maar het is op zich wel goed om wat minder met dat ding bezig te zijn.

Zolang school maar goed gaat maakt het m’n ouders niet zo veel uit hoe vaak ik op m’n telefoon zit.

Mijn ouders doen hier gelukkig nooit moeilijk over,  wel vragen ze regelmatig wat ik allemaal doe en of ze mogen kijken om te zien of ik mij aan afspraken houd van bijv,  alleen zichtbaar zijn voor vrienden,  geen gekke app groepjes e.d. en ze kijken mee met mijn bankzaken, wat ik uitgeef en zo, maar ik vind dit niet heel erg want ik weet dat ze het goed bedoelen.

1 maand zonder vind ik zelf wel te lang.

Nee mijn telefoon is privé en mijn ouders doen niet aan schermtijd .

Reputatie 7
Badge +15

Nee. Mijn ouders geven mij daar gewoon alle vrijheid in. 
 

ik vind 1 maand geen telefoon wel overdreven. Tegenwoordig kan je gewoon bijna niet zonder… en dan heb ik het niet over tiktok, insta, ect. Maar ook over bijvoorbeeld magister. 
 

maar dat je ouders streng zijn in schermtijd betekent waarschijnlijk wel dat je er (te) vaak op zit… misschien sws een goed idee om dat proberen wat te minderen? 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is echt overdreven je kan zeggen dat je alles van school op je telefoon krijgt dus dan kan ze het niet afpakken 

Reputatie 3
Badge +3

ja, zeg dat je de tel. voor school nodig hebt. 1 maand slaat nergens op

Reputatie 4
Badge +1

Ik maak dat ook vaak mee. Zo irritant! Mijn ouders doen dat zelfs als ik 1 keer scheld! Dan is mijn telefoon de héle week weg! Zo irritant!

Reageer