Haii
Ik zat laatst op m'n kamer, en ik zat te videobellen met mn beste vriend, alleen mijn telefoon was toen 30%, dus ik stopte hem in de oplader en ging weer verder met hem videobellen, alleen ik kreeg een melding van dat ik mn telefoon moest opladen na een uur, want die was 15%, dus toen dacht ik eers van, shit mijn oplader is kapot, maar toen ik nog 2 andere opladers probeerde in andere stopcontacten en ik ook nog het via mn laptop deed, laadde hij niet op, en als die 15 is, gaat die altijd heel snel op, en ik heb toen snel alles op mn sd kaart gezet, maar ik kon het ook niet op mijn laptop zetten, want mijn telefoon is dus daarin kapot, dus dat was heel erg stom, en ik heb het ook met mijn zus haar telefoon geprobeerd maar die laadde gwn op, en ik heb wel een oude telefoon, de samsung a6 uit 2017, maar ik mag van mijn ouders geen nieuwe telefoon, ook niet van mijn eigen geld kopen, want ik moet “voorzichtiger” zijn, maar mijn telefoon is nu nog maar 7, en ik weet niet wat ik nu moet doen, stiekem een nieuwe kopen, of hem laten repareren, en ik weet niet eens of dat kan, want het zit echt heel diep in mijn telefoon, dus plss help me!
Ps, hij deed het al niet goed, maar ik mocht überhaupt nog geen telefoon