Vraag

technische vraag over instagram account

  • 16 February 2021
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen,

Ik heb dus op instagram 2 accounts van mezelf en 1 ‘gedeeld’ account van een vriend van me.
Nu, hij gebruikt het account voor meme’s te posten en ik heb er eig niet meer veel mee te maken, daarom zou ik me erop graag willen uitloggen zodat als ik op instagram bij mijn profiel op het pijltje duw er ook maar 2 accounts staan.
Dus ik ging dan naar dat account en duwde op afmelden, daarna schakelde hij automatisch over naar mijn echte account (wat erg normaal is) maar als ik dan op het pijltje duw, dan staat dat account er nog altijd en ik kan dan terug inloggen.
Kan iemand me hiermee helpen? Ik wil er echt graag vanaf!


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je er van af wil zijn moet je hem verwijderen van insta, als je vriend hem nog gebruikt kan je er niks mee en moet je het maar laten, ik neem aan dat je niet echt een nieuw account hebt gemaakt maar gewoon een nieuwe pagina, want anders kan je er niet zomaar op klikken, dus alleen als je vriend er ook niks meer mee wil doen blijft ie daar tot je dood gaat….groetjes, 

-flopflop14

Hee,

Als eerste; ik heb zelf geen Instagram, dus ik heb er ook niet veel of eigenlijk geen verstand van.

Wat ik uit je verhaal opmaak is dat je je afgemeld hebt op dat gedeelde account. Alleen afmelden is niet hetzelfde als je account verwijderen. Dat zou kunnen verklaren waarom je nog wel kunt inloggen en het account er ook nog staat.

Misschien kun je het vergelijken met een email account. Dan kun je uitloggen (afmelden), maar daarmee is niet je account gelijk verwijderd en kun je een volgende keer opnieuw inloggen.

Zou je kunnen proberen om het account te verwijderen, waarschijnlijk is het dan wel weg?

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

1. Ga naar instellingen

2  Ga naar beveiliging 

3. Ga naar opgeslagen aanmeldgegevens

4. Verwijder de aanmeldgegevens

5. log uit bij het account

als het goed is ben je nu uitgelogd 

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Er zijn een paar stappen die al genoemd zijn door @jaivy. Als dat niet werkt zou ik ff Insta verwijderen en opnieuw installeren en dan alleen inloggen op het account die je wilt gebruiken. Maar dit is alleen een optie als dat wat @jaivy niet werkt.

Groetjes!

Reageer