Vraag

stickers whatsapp

  • 20 August 2022
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Hoi iedereen! Ik zit ergens mee maar weet niet zeker of het waar is. Een paar oude vrienden waar ik nu een soort van ruzie mee heb sinds december vorig jaar maken allemaal stickers van mensen die ze “haten” . Laatst hebben ze stickers van mijn beste vriendin in de groepsapp gestuurd. Ik ben bang dat ze die ook van mij hebben gemaakt en ze gaan doorsturen naar andere kinderen omdat ze volgende week naar de middelbare school gaan. Hebben jullie tips?


2 reacties

Badge

heyy super vervelend dat ze dat maken! Ik zou het tegen iemand zeggen het is sws niet leuk dat er stickers worden gemaakt van mensen die ze haten. Dat mag volgens mij ook niet dus zeg het tegen iemand

Badge

Haii!

Ik reageer misschien een beetje laat, maar vervelend! Wat voor stickers zijn dit precies? Als dit nu nog steeds speelt, zou je misschien ook aan je mentor kunnen vragen of hij/zij je zou kunnen helpen? Je zou kunnen vragen of ze die stickers kunnen verwijderen maar dat is meestal (voor mij in iedergeval) makkelijker gezegd dan gedaan. Ik vind dit in iedergeval vrij onvolwassen van je oude vrienden en je verdient zeker beter dan dat! 

Reageer