Vraag

sociale media angst

  • 26 August 2019
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Badge +2
Hoi allemaal
Ik heb insta en ik had deelgenomen aan een zo'n chattgroep het leek me wel leuk en ik wou weten hoe het werkt dus nam ik deel aan die groep er zitten aleen maar meisjes in die groep ik heb nu dus met eentje contact via insta en die vroeg of ik haar ibf wou zijn ik zij ja want dat leek me wel leuk maar nu zit er dus nog een ander meisje in de groep en mijn ibf heeft ruzie met haar maar nu begint ze ook te zeggen dat hij mis zo'n man is die vrouwen online bekijkt voor weet ik veel wates. Nou ik ben dus bang voor dat meisje ze heeft trouwens ook een heel rare naam en geen profielfoto ze heeft ook geen volgers en ze volgt 2 mensen dus nu weet ik niet wat ik nou met haar moet en nog iets over die ibf ik weet niet of ik haar kan vertrouwen want ik heb nooit echt met vreemde contact gehad dus kan iemand me helpen want ik lig hier echt wakker van

2 reacties

Het lijkt mij beter om aan groepen deel te nemen van mensen die je kent.
Mocht er dan iets misgaan, dan kun je hen altijd in het echt vragen hoe iets zit.
Sowieso weet je dan wie er achter welk account zit.

Ik zou geen van die onbekende accounts vertrouwen, maar dat is meer omdat het vreemden zijn.
Het is hartstikke gezellig om met vreemden te chatten, maar het blijven vreemden.
Ik denk dat je ook niet super veel tijd aan dat gebeuren moet besteden.
Voor jou maakt het niet super veel uit of dat vreemde account wel of niet in de groep blijft zitten, of wel?
Badge +2
Hoi @MensPersoon
Ik was die avond zo bang er van geworden dat ik uit de groep ben gegaan en dat meisje waar ik mee contact had heb ik geblockeerd. Je hebt helemaal gelijk ik ga niet meer aan die weardy groepen meedoen

Reageer