snapchat my Ai

  • 24 April 2023
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

Hoi, mijn moeder wilt dat ik Snapchat verwijder, omdat er blijkbaar gegevens van je worden verspreid door de my ai. Zelf wil ik het aan de ene kant wel verwijderen omdat ik ook wel bang ben ervoor. Maar ook weer niet omdat ik dan minder contact zal krijgen met sommige mensen. Moet ik het toch verwijderen? 


6 reacties

Jij moet doen waar je jezelf het beste bij voelt. Ik heb ook Snapchat maar verwijder het niet omdat ik denk dat het wel mee valt allemaal. Als je zelf goed oplet wat je doet en wat je naar wie verstuurd kan het niet zo veel kwaad denk ik dan he.

Reputatie 4
Badge +3

hey ik ben het eens met tiktak je moet doen wat je zelf het fijnste vind. Maar je kan ook de AI negeren en er niks naar sturen verder heb ik niet veel verstand van wat ze opslaan en niet. Maar als je niet te raar doet op snapchat moet het kunnen (mijn mening doe er mee wat je wilt uiteindelijk jouw keuze)

groetjes Anoniempie145

Reputatie 1
Badge

Hi! Je kan de bot verwijderen door erop te drukken, hoop dat dit helpt!X

Hey

normaal is my ai niet gevaarlijk maar als je toch bang bent kun je my ai altijd verwijderen

groetjes

Hey,

Geen idee wat my ai is, maar doe gewoon wat je goed lijkt. Kan je niet whatsapp of discord gebruiken om contact met die mensen te houden?

Succes!

Badge

doe waar jij je het beste mee voelt, en zoek eventueel een andere communicatie manier als je mensen hebt op snapchat die je niet persoonlijk kent maar wel contact mee wil houden kan je die ook vragen om hun username/telefoonnummer op een ander platform 

Reageer