Snapchat doet raar en het telefoon doet raar

  • 28 July 2018
  • 6 reacties
  • 247 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoii, ik was een keer op de ps4 aan t'gamen en toen zei mijn stiefvader dat ik aan het typen was maar dat deed ik niet en mijn telefoon gaat soms uit er zit geen virus op de telefoon ik heb hem met samsung antivirus en met eset 32NOD gescand en alles was veilig en geen virus wat is dit en/of word ik gehacked ik ben wel een computer freak ik weet er veel van maar dit vind ik wel een verdachte situatie WAT MOET IK DOEN

6 reacties

En wat heeft snapchat daarmee te maken?

Volgens mij is het niet al te vreemd dat je telefoon soms zichzelf uitschakelt.
Zelf merk ik het ook, maar waarschijnlijk komt dat door het feit dat deze redelijk oud is.
Ik ben absulut geen expert maar ik zou kijken naar de opslag mijn Samsung van 3 jaar terug deed dat ook altijd (wel een oudere) en dan was mij opslag gewoon over de helft vol als ik dan wat foto's of zo op mijn iPad zette of apps weghaalde werd dat minder
Heb hem gisteren gekocht
Reputatie 3
Badge +8
Waar maak je je dan druk om? Of heb je binnen een dag al allemaal bestanden gedownload vanuit buiten de play store? Je bent een computerfreak en weet er naar eigen zeggen veel van, maar je raakt al in paniek terwijl er niks aan de hand is. Je hebt met twee programma’s je telefoon gescand en beide hebben niks aangetroffen. Ik moet eerlijk zeggen dat vooral de laatste niet echt betrouwbaar overkomt maar ik heb geen verstand van Android. Ik denk dat je je druk maakt om niks.
Niks aan het handje
Heb je er al aan gedacht dat dat "aan het typen" gedeelte ook aan de telefoon van je stiefvader of aan die app kan liggen? Hoeft niet per se jouw telefoon te doen hè...

Is het een nieuwe telefoon of tweedehands?

Het kan ook zijn - aangezien het een nieuwe telefoon voor jou is - dat jij per ongeluk de opdracht geeft om de telefoon uit te zetten. Zou kunnen.

Reageer