Skip to main content

Hey!

Ik zou heel graag snapchat willen omdat nou ja iedereen heeft hett en het wordt me ook steeds gevraagd. Alleen willen mijn ouders het niet.

Ze zeggen dat de foto´s gebruikt en verkocht worden door snapchat en dat mijn toekomstige leidinggevende het ook kan kopen en zien en dat ik daar op gecontroleerd wordt. 

Nu wil ik eigenlijk stiekem snapchat downloaden… 

Wat zijn jullie tips en wat moet ik volgens jullie doen of juist niet doen?

Als je er gewoon verantwoordelijk mee omgaat, dan zou het geen probleem moeten zijn denk ik.

Ik denk niet dat de fotos gebruikt/verkocht worden, tenminste heb nergens gelezen/gehoord. Maarja tegenwoordig spioneert elke app je wel, dus dat is niks nieuws.

ik heb ook snap gedownload zonder dat mn moeder t wist maar het boeide haar niet

je moet er gewoon goed mee omgaan en geen al te raren dingen doen

Ik heb het ook gewoon het gedownload en me ouders vonden het goed.

Gewoon downloaden

Zolang je het verstandig gebruikt kan er niets mis gaan en moesten je ouders nu super kwaad worden daarvoor verwijder je het maar gewoon

groetjes

ik snap je helemaal. ik ben zelf 15 en hebn het toen ik 13 was stiekem gedownload toen ze erachter kwam had ik een vriend en het liep niet goed af. uiteindelijk 1 jaar geleden heb ik het weer stiekem gedownload en ze kwam er gister achter. liep echt slecht af. ik stuurde fotos van mn outfit en ze vind dat hoerig. ze zegt dat ze niet eens boos is omdat ik snap heb maar meer omdat ik me hoerig gedraag. dus ik zou gewoon afwachten tot het mag. ik weet niet hoe oud je bent maar als je best jong bent snap ik ze wel. als ik jou was zou ik gewoon tegen ze zeggen dat als je het mag ze regelmatig je telefoon mogen controlleren zodat je niks raars doet

Reageer