Vraag

Snapchat

  • 25 August 2018
  • 7 reacties
  • 344 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat betekent t als je je snapkaart open en je ziet onderaan een blauw kompasje met de naam van een van je vrienden? En hoe zie je of iemand op je bitmoij klikt?

7 reacties

Hey
Volgens mij beter 't dat dat iemand ergens heen is gegaan zeg maar. Dat ze dus een redelijke afstand hebben afgelegd met trein auto of vliegtuig enzo. Je kan daar ook op klikken dan kan je zelfs zien waar hij/zij dan naartoe is gegaan. (als we over 't zelfde blauwe ding hebben)
Voor zover ik 't weet kan je dat niet zien.

Peaxe
Sportfreak
Ow okee dankjee, ik wist ook niet dat je het kon zien als iemand op je bitmoij klikt. Pas toen ik op de snapchat site zag dat dat blijkbaar wel zo is.
Hey
Huh dat zou je dan ergens aan moeten kunnen zetten denk ik
Ik zie 't nooit gebeuren.
Ja sorry dan weet ik 't eigenlijk ook niet
Ik zou 't persoonlijk ook niet aanzetten dan eigenlijk haha.

Peace sportfreak
Hey
Ik heb net toch ff snel gezocht in instellingen. Ik kon niks vinden over dat je kan zien als iemand op je bitmoji klikt. (mis mis ik 'n update maar vlgm niet) wel zag ik iets over locatie opvragen. Dat je dus iemand naar zijn/haar kan vragen en dat stond bij mij automatisch aan.

Peace
Aportdreak
Aah okee misscien bedoelen ze dat dan hhaha
Haha kan kan ik weet 't eig ook niet :D
't zou wel onhandig zijn denk ik. Wss krijgt iedereen dan heel veel meldingen voor saus.

Peace
Dan kan je zien waar je vrienden zijn. Als je snap vriend de locatie aan heeft staan.

Reageer