Vraag

sites

  • 17 July 2020
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Op welke site kan je met jongeren 14-18 een beetje chatten enzo?


3 reacties

Hey,

Weet niet of je dit bedoelt maar, Misschien jong&oud.

Even erbij gezegd, je moet wel een foto van je id laten zien. Om ervoor te zorgen dat er geen 18 plussers komen.

Als je op YouTube opzoekt jong&oud krijg je meer info over je id foto graferen. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Even erbij gezegd, je moet wel een foto van je id laten zien. Om ervoor te zorgen dat er geen 18 plussers komen.

Als je op YouTube opzoekt jong&oud krijg je meer info over je id foto graferen.

Dit is op zich een goede suggestie. Maaar ik zou nooit mijn id sturen. Ik snap dat ze het doen, maar qua privacy gaat dat mij echt veeel te ver. En als zij zeggen dat ze het niet verwerken, gebruiken, doorverkopen, etc. heb je altijd nog de kans dat ze gehackt worden of dat er überhaupt al een data-lek is, dan ligt je id evengoed nog op straat.

Lijkt mij dat zulke platformen met foto's van id-kaarten een geliefd doelwit zijn voor hackers omdat ze die foto's allemaal kunnen doorverkopen. Dus ik zou dat nooit doen. Maar dat is ieders eigen overweging natuurlijk.

@Gebruiker c Goed dat je dat erbij vermeldt.

 

Groetjess

Je hoeft natuurlijk maar een x aantal dingen erop te zetten en de rest mag je een zwart balkje bij maken, dus ze hoeven natuurlijk niet alle info te hebben. Natuurlijk snap ik het dat je het niet fijn vind. Daar heb ik respect voor! Ik zelf weet dat er experts daar zitten en dat ze eerst je id controleren of je 18+bent want als dat zo is mag je er niet op komen. En als je dus jonger dan 18 bijvoorbeeld 16 bent , dan noteren zij dat en schrijven je naam en geboortedatum in hun systeem en daarna word alles verwijderd. 

 

@xLisa goed dat je hier over begon! Was het vergeten te zeggen(sorry)

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer