Sexy instagram account

  • 11 April 2024
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo Allemaal; 


Ik weet dat ik iets heb gedaan wat niet helemaal goed is, en wil dat hier graag opbiechten.  
ik zal het hier zo duidelijk mogelijk type en als jullie vragen hebben stel ze gerust. 

een tijdje geleden had ik een Instagram account aangemaakt waarop mensen dan een foto's naar mij toe stuurde en dan konden andere mensen daar een beoordeling over geven (ik vroeg dan bijvoorbeeld welk cijfer geef he je deze persoon? of wat zou je met deze persoon doen)

Op het account mochten zowel jongens als meisje, maar ik merkte al snel dat er veel meer meiden gingen reageren. en ik vond dat ook wel leuk (opwindend) ik begon met vragen aan meiden om sexy foto's en wat ik niet had verwacht gebeurde wel; de meiden (tussen de 13-18 jaar ofzo) stuurde gewoon echt hele sexy foto's) Toen vond ik dat heel leuk natuurlijk en gebruikte dat voor mijn eigen plezier. 

ik ging ook verder en stelde voor om een test te doen. meiden  moesten dan hun borsten sturen en dan ging ik ze beoordelen .. ook dit deden echt heel veel meisjes. ik dacht toen ja als jullie dit vrijwillig doen prima toch (ik plaatste deze niet openbaar ) 

nu weet ik echt dat het fout is (toen ook, maar ik vond het leuk en spannend) 
maar waarom doen mensen/meiden dit zo makkelijk? want ik stuurde niet vaak iets terug (soms een dickpic) je wilt toch niet zo op internet staan? 

ik zie nu wel in dat dit een stom iets was van mij, maar vraag soms ook nog af waarom het wel populair was.


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Ik schrik echt heel erg. Waarom zou je dit in hemelsnaam doen. Ik snap dat je er opgewonden van raakt maar dit is echt gewoon niet goed. 
Ga aan alle meisjes die je nog hebt, je excuses aanbieden. 

Nooit meer doen.

SprinkleDonut.

Reageer