Vraag

seksuele intimidatie??

  • 21 August 2021
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Hoi,

 

ik ben 15 jaar oud en zit op de app Snapchat hierop kan iedereen je dus toevoegen een jongen voegde me toe en vroeg om nudes (hij was 27) ik zei dus nee en hij bleef maar door gaan dus stuurde ik fake nudes van het internet en verwijderde hem toen niet veel later kreeg ik een verzoek van een ander account dit was hem dus ook hij schold me uit omdat ik hem verwijderde en hij dreigde met alles op internet te zetten dus heb hem gerapporteerd en weer geblokkeerd ik dacht daar zijn we eindelijk van af want had al 2 dagen niks van hem gehoord tot hij me vandaag weer toevoegde op weer een ander account en hij zei dat alles op internet staat en dat hij foto’s van me heeft hij omschreef een foto van mij en die klopte precies maar ik heb die foto als profielfoto op Instagram dus hij kan die daar hebben gezien ik heb het hele internet afgezocht maar er staat gelukkig nog niks van me op mijn vraag is nu wat kan ik het beste doen nu?? Help me alsjeblieft want ik ben echt radeloos en stres hem kapot


1 reactie

Badge

Aangifte. Ik weet niet precies op welke grond aangezien het niet jouw foto’s zijn maar hij bedreigd je er nog wel mee. Of zeg dat het niet jouw foto’s zijn en laat zien waar je de foto’s vandaan hebt. Maar dan moet je hopen dat hij je daarna met rust laat. Praat in ieder geval met iemand zodat je last iets weg gaat. 

Reageer