Screen time

  • 14 December 2020
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

hey hoi,

 

Ik heb een klein probleempje wat betreft mijn telefoon..

Tijdens de lessen en thuis zit ik wel eens op mn telefoon alleen doordat mijn cijfers slechter worden hebben mijn ouders mij schermtijd gegeven met een zo geheten app " Screen Time” 

Ik vind dit erg ver gaan na mijn mening want ik kan van 07:00 tot 20:30 op mijn telefoon en zelf heb ik ook een ander leven naast mn telefoon he! (dan heb ik het over vriend(innen) enz want als ik niet kan appen of bellen kan ik ook niet afspreken)

 

 Dat irriteert me heel erg want doordat mn ouders ook apps kunnen afsluiten en verwijderen kan ik eigenlijk helemaal niks meer…

Ze kunnen alles zien waar ik ben, wat ik aan t doen ben, hoe vol mn batterij nog is echt alles

 

Zelf kan ik de app ook niet verwijderen, of extra tijd erbij doen want dat moet met een code die mijn ouders hebben.

 

Nogmaals IK vindt dit best wel ver gaan!

 

Is hier iets aan te doen? En hebben meer mensen dit?

 

 

Xxxx


1 reactie

Zolang het jouw telefoon is zou ik niet weten waarom je de app niet zelf zou kunnen verwijderen. Verder kan ik er weinig over kwijt, ik vind het ver gaan, maar je ouders zijn degene die de macht hebben. Als zij willen dat jij minder op je telefoon zit, dan valt er weinig aan tr veranderen. 

Reageer