Schuldig

  • 19 January 2020
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Badge

Wat moet ik doen?

Op donderdag 16 Januari werd ik opeens in een groepsapp gezet door Jan (anonieme naam) genaamd ‘groote zwarte dildo’ (daar zaten iets van 6 kinderen uit mijn klas in. Ik ben er meteen weer uitgegooid en ik dacht gewoon ‘okee raar’. 

Ik vroeg  vervolgens prive aan jantje via whatsapp: ‘waarom heb je me in die rare groepsapp gedaan?’

hij zegt: ‘ja  we hebben iets gekocht voor je verjaardag’ 

ik zeg: ‘omg wat’

hij zegt: ‘een grote lul’

zaterdag 18 januari:

Er werd een meidengroep aangemaakt en er werd in gezegt dat die jongen uit die ‘groote zwarte dildo’groep hele gemene dingen zeiden over meiden uit de klas.  Er werd ook een aantal keer gezegd dat ze een dildo hadden gekocht. Ook zeiden een paar mensen dat we niet mochten vertellen dat we dat wisten. 

In die avond zat ik te appen met een jongen die ook in die groepsapp zit, we hadden gewoon een heel leuk gesprek en toen vroeg ik:

“met wie app je het meest”

hij zei: “ik app het meest met een groepsapp met jongens”

ik zei” ooh die groep ‘grote zwarte lul”

hij zei: “ja”

ik zei “oh ja jullie hebben  een dildo gekocht ahaha”

hij zei”hoe weet je dat'” 

toen wist ik niet echt wat ik moest zeggen want ik wist niet of ik dat mocht vertellen, ik wou de meiden en jantje niet verraden, en dat heb ik ook niet gedaan. gelukkig. 

19 januari

Nu word ik opeens geappt door een aantal jongens uit die groepsapp… met: “hoe weet je het, en nu is de lol er van af”

 

ik voel me nu heel schuldig ofzo, maar aan de ene kant heb ik het gehoord van jantje en hij zei niet dat ik het niet mocht doorvertellen. 

Wat moet ik doen?

 

 

 


1 reactie

Hey, 

Dit is een apart verhaal.

Weet je zeker dat ze dat echt hebben gekocht? 

Als ik jou was zou ik gewoon doorgaan met je leven en je er niet meer veel van aantrekken. 

Dit is een kort antwoord maar hopelijk heb je er toch wat aan. 

Xx

Reageer