Vraag

schuld gevoel over dat ik "een" meisje op insta heb geadd

  • 13 April 2022
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

heyy een poosje geleden voegde er een meisje me op insta. ik voegde dr toe en we werden vriendinnen. ik ben dr achter gekomen dat ze bi is denk wrs vind ze me leuk. alleen het probleem is de laatste tijd begint ze foto's te sturen van uh ja yk pas van dr legs en belly en dan alleen dr onderbroek en letterlijk 10 minuten geleden stuurden ze een halve foto van dr 🐱. En van die ene vroeg ze ofdat ik het ook wou doen ( nie diegene van 10 min) ik heb die vraag geskipt en niet gedaan. maar als nog heb ik geen idee wat ik nu moet doen. ik kan dr idd blokken maar ze heeft ook foto's van me die ik liever niet op het internet wil. niet foto's like die zij stuurt mr gwn foto's die k liever prive hou yk. mr mabye als ik dr blok gaat ze die posten.

Hebben jullie mabye wat tips ofs dat ik kan gebruiken? want ik weet echt niet meer wat ik moet doen.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Je kan vragen of ze ermee kan stoppen. En of ze die foto's wil verwijderen.

Wilhelmavemela.

Badge

Je kan het er meschien met haar over hebben en je grenzen tonen op een respectvolle manier

 

Badge

ja ik kan het met dr er over hebben alleen ik ben n persoon die dr nie zo makkelijk over praat yk

Reageer