Vraag

Schermtijd (Apple)

  • 13 September 2021
  • 10 reacties
  • 220 Bekeken

Badge

Heeey, ik ben fee 13 jaar en mijn ouders hebben nu al 2 jaar schermtijd voor mij ingesteld. Echt k*t. Maar goed, ik heb dus al 2x het wachtwoord gekraakt, alleen nu werkt dat niet meer. Ze vinden dat ik er anders te veel op zit dus krijg ik maar 2,5 uur ๐Ÿ˜ช heb al heel vaak gediscuseerd over extra tijd enz maar niks opgeschoten.

ย 

Iemand tips?

ย 

groetjes <3


10 reacties

Haii

Ik ben zelf 16 en ik heb nog steeds screentimeโ€ฆ. Maar je kan voorstellen om extra tijd te krijgen als je bijvoorbeeld je huiswerk af hebt, je kamer schoon is, of in het weekend.ย  Verder zijn mijn ouders er ook best soepel in als ik ga logeren bijvoorbeeld dus ik hoop dat dat bij jou ook het geval is.

Succes in ieder geval :)

Reputatie 6
Badge +3

hey je hebt MAAR 2,5 uur? ik ben 13 en heb precies een half uur per dag! dat is pas weinig! maar dit is niet gemeen bedoeld ofzo

Badge

Ik heb ooit ook schermtijd gehad maar ik had het eigenlijk soortvan "gehackt" dus

Hey,

Maar 2,5 uur? Ik zou willen dat ik 2,5 uur had.

Maar goed, dat is niet je vraag, Ik heb geen Apple, maar een Samsung. Op een Samsung kan je soort van je eigen telefoon hacken. (Niet echt hacken). Als je ouders het via een app doen op hun eigen telefoon die ze dan ook bij jou hebbenย geรฏnstalleerd, kan je die app via een omweg verwijderen en krijgen je ouders als het goed is geen melding. Maar dit is wel van een Samsung. Of het op een Apple werkt weet ik niet.

Succes!

Badge

Hoi, als ja op apple zit kan je je schermtijd negeren, hieronder staan tijden waneer shermtijd gengeerd kanย worden:

06:00

22:00

00:00

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb ditzelfde probleem, ik heb dus nog erger, geen games, 1,5 uur per dag, van 07.25 tot 20.00 kan ik op me tel, heb maar 15 min voor youtube(mar heb ik omzeild door yt vids naar WhatsApp te sturen en daar te kijken ik kan op WhatsApp zonder dat dat van me tijd afgaat๐Ÿ˜ˆ) en ik kan het w8woord niet kraken... Ik kan dus ook niks downloaden(geen snap, discord of apps die ik wil)... Ik ben van plan om met m'n vader even een goed gesprek te hebben want dit slaat nergens op! Ik ben nu oud genoeg om te weten dat ik niet te lang om m'n tel moet zitten en ik ben ook van m'n gameverslaving af dus ik zie geen enkel probleem(alleen m'n Spotify verslaving miss??? Ik probeer m'n tel als m'n vader m'n tel heeft ingeschakeld na 8 uur avonds naar boven te smokkelen om muziek te kunnen luisteren maar lukt nooit๐Ÿ˜ญ)

Gwn een gesprek erover houden hoe jij je erover voelt en dan snapt ie je miss!

Groetjes Archerย 

Reputatie 1
Badge

Hoi, als ja op apple zit kan je je schermtijd negeren, hieronder staan tijden waneer shermtijd gengeerd kanย worden:

06:00

22:00

00:00

@SNOWGUY2ย ik heb al die tijden al gebrobeert maar wel bedankt!! mijn ouders hebben via mijn vaders telefoon zo gezin ingesteld en ze hebben dat negeren uitgeschakeld dus pech voor mij dan...

Reputatie 4
Badge +1

@Fee_geenideeย met tijd veranderen raakt hij in de war dus misschien dat proberen?

Badge

Niet goed als hebben afgezet.

ย 

Reputatie 7
Badge +7

Probeer anders het wachtwoord te kraken zonder dat je het zegt, dan heb je meer schermtijd en je ouders komen er niet achterย 

Reageer