Ik heb volgens mij niet extreem veel schermtijd bij mij is het totale gemiddeld 2 uur.. Heb mijn telefoon het liefst wel altijd bij me want wil wel graag bereikbaar zijn, maar kan me prima een hele middag en avond vermaken zonder erop te kijken.
Ik heb geen limiet maar ik wil wel bereikbaar zijn.
Verder nuttige dingen op de foon: map, klok, berichten, telefoon, foto nemen, meer niet. Geen urenlang gelul over niks. Geen blote fotos wie mij bloot wil zien moet maar vriendjes irl met me worden.
Heb al veel apps erafgegooid. Ik ga niet zitten scrollen en lollen de hele dag. De wereld is irl veel leuker.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.
We gebruiken 3 soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. De basiscookies zijn nodig om het forum te laten werken, daarom moet je die in ieder geval selecteren om op het forum te kunnen. Meer informatie.