Vraag

schermtijd

  • 17 August 2021
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

Hey, nou ja ik ben dus 13 en ja ik heb dus schermtijd en  krijg hem er niet af:(! En ik wou weten wie ook schermtijd heeft en wie weet hoe ik eraf kan komen. En het is trwns via instellingen en dan schermtijd zeg maar! :(


3 reacties

Kan je hier iets mee? Zo niet dan zal ik zometeen of morgen nog wel even een reactie plaatsen. :)

 

Badge

Nou ja kijk ik mag het dus niet zelf instellen enz want ja mijn vader weet dat ik het dan kan negeren en ja ik heb trwns een iPhone hahah

Het is onmogelijk om ‘Ouderlijk toezicht’ op een iPhone te omzeilen/kraken. Je zal dus toch echt in gesprek moeten met je ouders/vader. Meer info daarover kan je vinden in mijn reactie op het gelinkte topic. Wellicht kunnen je ouders in ieder geval iets meer ruimte geven?

Het zal vrijwel zeker een compromis worden; het is afhankelijk van jouw houding en betrouwbaarheid hoe gunstig deze is voor jou. Probeer je dus open te stellen in plaats van strijd te voeren. Al met al zijn/is het namelijk toch  je ouders/vader en zij hebben/hij heeft nu eenmaal de beste onderhandelingspositie in dit geval.

Succes! :)

Reageer