Skip to main content
Vraag

Samsung of Iphone telefoon?

• 4 februari 2025
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Goedendag, ik heb een vraagje ik heb al heel lang Samsung telefoons gehad en wil een ker voor een iphone gaan. En ik wil graag mooie scherpe foto's maken kan bij Samsung ook. Maar wat is jullie ervaringen? En wat voor dingen heeft iphone die samsung niet heeft?

4 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 65 reacties
  • 4 februari 2025

Zelf hebik Samsung maar iphone heeft minder batterij

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 20 maart 2025

Samsung is eigenlijk android. Maar om je vraag te beantwoorden: iPhone draait ios en ios is beter geoptimaliseerd voor de iphone want ios draait aleen op telefoons van apple dus apple weet hoe het in elkaar zit dus die kan het beter optimaliseren voor zijn eigen telefoons. Terwijl android draait op duizenden verschillende telefoons en dan wordt het moeilijker om alles te optimaliseren. Maar de keuze is aan jou

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Ik heb een Samsung en wil graag een Google Pixel (allebei Android dus, maar Google maakt ook Android dus het geoptimaliseerd)

Ik wil liever geen iPhone omdat ze duurder zijn dan dat ze waard zijn. Wat ​@boris012 zegt klopt na mijn idee, maar toch ga ik er niet voor.

Liefs en telefoonse

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 272 reacties
  • 24 maart 2025

Ik heb een iPhone en die werkt top

en Google verkooopt al je data en dat doet apple niet

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen