Vraag

‘s nachts verstoord

  • 20 June 2022
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Ik heb in een ander topic wel eens verteld dat als het iets slechter gaat dat ik dan ‘s nachts horror achtige paranoïde krijg, bijv dat ik niet alleen ben, niet veilig, en dat er elk moment enge geluiden uit mijn telefoon kunnen komen of een eng beeld. Hierdoor schrik ik ook als mijn telefoon trilt door een melding. Maar nu is dr een probleem dat botst; een vriendin van mij heeft ook iets waardoor ze ‘s nachts nog heel veel energie heeft en daardoor slaapt ze ‘s nachts nog niet en dan gaat ze appen in de groepsapp van de vriendengroep. Ik zei dat ik er van schrok maar ze was niet bepaald begripvol. Ik ben mijn telefoon nodig met geluid om ‘s ochtends wakker te worden dus uitschakelen heeft geen zin. Ik heb nu de groepsapp gemute maar dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Ik wil er wat van zeggen maar ik ben bang dat ze dan boos word. wat moet k doen?


1 reactie

Hi @Pastel , 

wat vervelend, goed dat je deze topic hebt aangemaakt!

Ik denk dat het goed is om hier juist wel wat van te zeggen want ook jou mening telt en mensen mogen ook met jou rekening houden, daar is niks mis mee. Als je het probleem rustig en duidelijk uitlegt zullen ze echt wel rekening met je gaan houden en zo niet moet je toch misschien overwegen de groep te verlaten. 

Ik  hoop je hiermee geholpen te hebben en bij nog meer vragen kun je altijd me terug feedbacken via @   

Groetjes, 

Just Helping.

Reageer