Robux investeren

  • 29 August 2018
  • 21 reacties
  • 1055 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil al mijn geld in Robux investeren zou ik dat doen?

21 reacties

Hoi

Bedoel je met 'Robux' het online-spel? Zo ja, lijkt al je geld investeren me niet zo slim. Ik weet niet om wat voor een bedrag het gaat, maar het lijkt me sowieso verstandig dit te bespreken met een volwassene.

Het is jouw geld, maar ik raad je af het allemaal te investeren in een spel. Je kan een bepaald bedrag hiervoor gebruiken, maar alles zou ik niet doen.

Groetjes
Kenshin
Nee.
Naast het feit dat het geen investeren is, raad ik het niet aan om het aan ROBLOX uit te gevenn....
Koop goud o.i.d. , dat verliest zijn waarde tenminste niet echt...
Hey!

Je wilt al je geld uitgeven aan robux(roblox) maar uiteindelijk is het best zonde en ook wat roblox je geeft is vrij weinig maar wel duur als het aan mij lag zou ik het niet doen (daarbij bedoel ik AL je geld) neem ander een kleine bundel als je wat wil hebben en geef de rest van je geld dan beter aan iets nuttigs uit of ga sparen.
En het lijkt mij ook verstandig om dit met jouw ouders te overleggen

Gr. Sayittomy
Dit is zo dom ?
Echt niet is goeie
Goed of niet, al je geld hierin steken is niet verstandig.
Hey. Dit is volgens mij het verkeerde topic hiervoor. Maar ik zou NOOIT meer als €10+ aan een ding in een spel investeren. Een spel kopen kan, maar niet de items erin.
Niet all je geld!!!!!!!!
Denk aan laater denk aan real life dingen die je wilt koopen. Een beetje geld investeerden en gebruiken kan gene kwaad maar niet ales! Dat is niet verstandig❤️
Aangezien je Roblox speelt ben je wss 7-11jaar en heb je geen flauw benul over je geld, ik zou niet doen want na 2 maanden heb je al spijt

Aangezien je Roblox speelt ben je wss 7-11jaar

dat zou ik dan nog niet zeker weten aangezien het forum pas voor mensen is vanaf 13 jaar, daarnaast snap ik wel wat je bedoelt en is het geen haat!
Reputatie 1
Badge +1

Roblox is ook gwn voor mensen van 13 hoor :/

Badge

Neeee!!! Niet al je geld doen. Doe €10 ofzo. Niet teveel. Is zonde. En geldverspilling. 

Badge

Aangezien je Roblox speelt ben je wss 7-11jaar en heb je geen flauw benul over je geld, ik zou niet doen want na 2 maanden heb je al spijt

Wat zeg jij ik ben 14 en ik speel nogsteeds ROBLOX het is gwn leuk hoor. -tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege forumregel 2-

Reputatie 4
Badge +4

Hey @BouwmensFan 

ik zou het niet allemaal aan robux investeren. Aan 5 euro aan robux en 10 euro aan premium heb je genoeg. Als je van die robux een limited avatar item koopt en later verkoopt voor meer, kun je makkelijk robux verdienen. Een limited krijgt namelijk iedere minuut een hogere waarde.

groet @Socrates 

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @BouwmensFan ,

ik zou je geld er niet aan verspillen.Je kunt bijvoorbeeld veel beter het opsparen voor later of voor iets wat je graag wilt hebben. Ook krijg je snel dat je meer robux wit hebben en uiteindelijk heb je dan alles verspild aan robux .

groetjes, Isabel- franka.

Reputatie 1
Badge +1

@M.O.S. Crow 
Same! :D

@IkBenTom 

jaa ik ook

Reputatie 3
Badge +2

NEE

je krijgt later sws spijt

Reputatie 2
Badge +1

Nee ik had het niet gedaan voor hetzelfde geldt vindt je het spel niet meer leuk ofzo 

je kan het eter aan iets anders uitgeven😉

Reputatie 4
Badge +3

NIET DOEN

Badge

Ja,  no pain no gain. Om geld te maken moet je geld investeren. Robux  to the moon 

Reageer