Skip to main content
Vraag

roblox eng

  • 5 August 2024
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Hoi! Ik ben chocomel en ik kan helaas mijn leeftijd niet vertellen maar ik ben sws al een tiener zeg maar 

 

Ik speelde gister Roblox zoals ik altijd doe en toen was een jongen (onbekend voor mij) en die ging sekseule dingen tegen me zeggen en ik reageerde er voor de grap op (ik bedoelde het niet serieus) en toen zei hij “oh you live in the ****** too that comes in handy” en hij zei daar voor dat hij sekseule dingen wou doen enzo 

ik kan het niet aan m’n ouders vertellen want ze zijn echt super streng daar in en ik zou eigenlijk helemaal al niet zo een berichtje naar vreemden via Roblox mogen sturen zeg maar, toen hij dat zei ben ik gelijk uit de game gegaan en heb ik Roblox van mijn telefoon afgehaald en ik ga nooit meer met dat account spelen enz. Maar mijn vraag is nu : Moet ik bang zijn of niet ?

en is het mogelijk dat hij precies er achter komt in welke provincie ik woon en welke straat en welk huis etc (ik heb geen persoonlijke informatie aan hem gegeven) het enige waar hij ZELF achter kwam is dat ik ******* ben (door mijn gebruikersnaam 

Heyy,

Denk niet dat je bang hoeft te zijn hoor. Snap wel dat je een beetje bent geschrokken, maar die persoon kan echt niet exact weten in welke provincie, straat of in welk huis jij precies woont zonder dat jij hem persoonlijke info hebt gegeven. Ik zou die persoon gewoon blokkeren en ik denk dat je dan prima door kan spelen op je eigen account hoor, maar als je dat niet fijn vindt kan je natuurlijk ook een nieuw account aanmaken! :)

Liefs, ItsJustMe <3


Super bedankt voor je reactie! Ik ben nu een stuk minder bang ! 


Je hoeft echt niet bang te zijn hoor. Zoals @ItsJustMe zegt, zolang je geen persoonlijke gegevens heb gegeven kan hij niks weten. Waarschijnlijk maakte hij je bang voor de grap 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer