Vraag

Roblox account

  • 28 December 2021
  • 5 reacties
  • 1686 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik heb jullie hulp echt nodig. Ik heb mijn wachtwoord vergeten. Bij mijn account heb ik geen e-mailadressen gekoppeld. Ik had op mijn account 80 Robux, wil geen nieuw account aanmaken anders ben ik mijn Robux kwijt. Ik ben heel verdrietig, mijn robloxmaatje is ook heel erg verdrietig. Nu kan ik niet meer spelen. Bij het spel ‘theme park tycoon 2’ heb ik 5 mega grote parken gebouw en een ben ik mee bezig. Deze wil ik niet kwijt hebben. Ik wil sowieso geen nieuw account aanmaken want ik heb dan alle vrienden, Robux en gegevens kwijt. Ik weet niet zeker of ik gehackt ben. Is er een manier waarop ik contact kan opnemen bij Roblox of kan ik misschien een ander wachtwoord aanmaken zonder mijn account. Of weten jullie dingen waarmee ik toch weer kan spelen. Ik verveel me nu echt en ik ben heel verdrietig dat ik niet meer kan spelen. Ik heb jullie hulp echt nodig!!!!!!! 

Groetjes, AlapaZwem


5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Ben je op een andere computer of telefoon nog ingelogd?

Zo niet, volg dan deze stappen om je ww te resetten 

  1. naar de website van roblox gaan (roblox.com, kun je gewoon naar de login pagina)
  2. klik op “forgot password or username”
  3. voer daar je email in (roblox leidt je er vanzelf doorheen)

als je de password reset niet begrijpt zoek ff op youtube naar “how to reset your password on roblox” of iets dergelijks.

Hoop dat dit helpt en dat je snel weer met je maatje kunt tpt2’en. 

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

Ik weet niks meer om toe te voegen 

@ThatGalacticRobot  heeft helemaal gelijk 

Werk het nu ?(je account )

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @AlapaZwem 

Ben je nog op een andere computer/ telefoon/IPad/tablet/laptop ingelogd? Anders heb je pech denk ik… Want je geeft in je topic aan dat je geen e-mail aan je account gekoppeld hebt. :( Als je op een ander device bent ingelogd dan zou ik meteen een e-mail invoeren en dan kun je je wachtwoord veranderen zoals @ThatGalacticRobot zegt. :)

xx Eenmeisje004 

 

Badge

Hoi!

 

Als ik het goed heb, zou je ROBLOX kunnen mailen en vertellen wat er aan de hand is. Als je bewijs hebt dat het echt jouw account is (Zoals een mail van een Robux card) dan zouden ze je kunnen helpen als ik het goed heb.

 

Ik wou naar roblox gaan maar toen was ik opeens uitgeloogd. Ik probeerde mijn e-mail in te doen en mijn wachtwoord, maar het werkt niet wat moet ik doen?

Ik heb een nieuwe account op het zelfde e-mail adres en een oude account. 
Ik krijg nu een verificatiecode van de oude account op mijn e-mail.

groetjes 

rainbowkid

Reageer