privacy schending

  • 13 January 2021
  • 6 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zat een paar dagen geleden op omegle, een website waar je kan praten met andere mensen. Ik had mijn hoodie op en zat half uit beeld. Ik had een gesprek met een jongen het was best gezellig maar toen zei hij dat hij een tiktok aan het opnemen was. Toen had ik gevraagd of hij mij niet op tiktok wilt zetten en dat heeft hij wel gedaan. Ik heb de video gerapporteerd en meerdere keren gevraagd of hij hem van tiktok af wil halen. Hij heeft mij overal op geblokkeerd en de reacties onder de video verwijderd. Ik gok aangezien hij 1000 likes erop heeft. Mijn vrienden hebben hem ook gerapporteerd maar ik heb geen idee wat ik nu kan doen. Ik heb al de hele dag pijn in mijn buik omdat ik wil dat de video eraf word gehaald maar ik weet me geen raad meer. Is er iemand die iets weet of mij kan helpen?


6 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi anoniem 2404, 
Wat ongelofelijk stom van die jongen die dit gedaan heeft! Dit mag ook helemaal niet want dit is schending van de privacywet. Mijn mening: doe er aangifte voor, want dit is verboden. Ik zou er ook met je ouders over praten, want dit is belangrijk voor ze om te weten. Bij Tiktok zelf kan je naar de 3 puntjes gaan en kun je naar ondersteuning gaan. Daar kun je een probleem melden ! Misschien dat dat ook helpt! 
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes en succes van mij!

Je kan hem melden en blokkeren en het aangeven aan TikTok en dan wordt zijn account verwijdert

Je kan hem melden en blokkeren en het aangeven aan TikTok en dan wordt zijn account verwijdert

jaa dat hadden ik en paar vrienden al gedaan maar zijn account staat er nog steeds op

Hoi anoniem 2404, 
Wat ongelofelijk stom van die jongen die dit gedaan heeft! Dit mag ook helemaal niet want dit is schending van de privacywet. Mijn mening: doe er aangifte voor, want dit is verboden. Ik zou er ook met je ouders over praten, want dit is belangrijk voor ze om te weten. Bij Tiktok zelf kan je naar de 3 puntjes gaan en kun je naar ondersteuning gaan. Daar kun je een probleem melden ! Misschien dat dat ook helpt! 
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes en succes van mij!

ja inderdaad, ik heb er al aangifte tegen gedaan, 2x zelfs maar vrienden van mij zeggen dat ze er niets aan gaan doen omdat het is opgenomen op omegle en dat is mijn eigen risico

Reputatie 1
Badge

Dat is wel zo, dat het op eigen risico is. Maar de jongen zat fout, want hij heeft je tegen je zin in gefilmd! Heb je al aangifte met je ouders gedaan? Dat maakt het gelijk al wat serieuzer! 

succes!

Dat is wel zo, dat het op eigen risico is. Maar de jongen zat fout, want hij heeft je tegen je zin in gefilmd! Heb je al aangifte met je ouders gedaan? Dat maakt het gelijk al wat serieuzer! 

succes!

heyy jaa ik heb al aangifte gedaan maar de politie zegt er niets mee te kunnen

Reageer