Skip to main content
Vraag

plotseling gevoegd op snapchat?

  • 15 July 2024
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

hallo allemaal.

 

ik dat dus vandaag te gamen en werd opeens door 22 mensen gevoegd op snapchat in echt 5 minuten tijd. ik ken ze allemaal niet, toen ik d'r n paar voegde en vroeg waarom ze mij hadden gevoegd zeiden ze allemaal dat ze niet meer wisten dat ze mij gevoegd hadden of dat ze dat niet eens hadden gedaan.

heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? of weet iemand hoe ik dit kan voorkomen. 

groetjess!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Heb ik niet gehad. Gewoon niet terugvoegen! Dan voorkom je dit ook.

Groetjes, justGhast

Reputatie 4
Badge +1

heyhey!!

het kan zijn dat iemand je op zijn verhaal heeft gezet en dat daarom mensen je voegen. dat kan zo zijn als er staat “via tag”.  

misschien is jou account gedeeld door iemand? of heb je een keer op bijvoorbeeld tiktok je gebruikersnaam gezegd? pas op waar je het op zet!

Reputatie 7
Badge +17

Waarschijnlijk een van de redenen die @pipxc zegt, heb je een common naam? Dus als je naam "meisje" is dan heb je een grotere kans dat je wordt toegevoegd dan als je een random naam heb 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 3
Badge +1

Als 22 mensen je toevoegen in een tijdsinterval van 5 minuten zou ik me toch vragen gaan stellen ik zou je account verwijderen zeker als je die mensen niet kent want het kan zijn dat het bots zijn die je toevoegen 

Reputatie 7
Badge +17

@Hackalive , account verwijderen hoeft niet meteen hoor. Je hoeft niet perce hun toegevoegen, dus ik zou niet meteen je account verwijderen @bram_ 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Badge

er is een website waar je mensen op kan geven en dan krijgen ze heel veel friend requests van randoms, dit heet denk ik add me snapchat friends ofzo

Reageer