Vraag

pc verslaafd

  • 28 June 2022
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Hoii 

ik ben een meisje van 14 en ik ben verslaafd aan m’n laptop en iPhone. Ik zit niet op een sport en heb ook niet zoveel vrienden waarmee ik iets kan doen. Ik verveel me heel vaak en nu heb ik 2 maanden vakantie en ik weet niet wat ik moet doen. Pls helpp! Ik wil wel buiten gaan maar ik weet nie wat ik moet doen. En weet iemand een leuke game ofzo. 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey @M.O.S. Crow 

Ik zit niet op een sport en heb ook niet zoveel vrienden waarmee ik iets kan doen. Ik verveel me heel vaak en nu heb ik 2 maanden vakantie en ik weet niet wat ik moet doen. 

Als je vrienden wilt, kan je iemand vragen om bijvoorbeeld (ik lees in je intresses dat je Roblox leuk vind, dus als voorbeld gebruik ik nu Roblox) Roblox te spelen.

. Ik verveel me heel vaak en nu heb ik 2 maanden vakantie en ik weet niet wat ik moet doen. 

Misschien kun je een hobby zoeken, behalve gamen, om te doen. IK ga deze vakantie leren basgitaar te spelen

En weet iemand een leuke game ofzo. 

Ik speel tegenwoordig veel retro’s. Is dit iets voor jou? De meeste retro’s kun je online wel vinden, en anders kun je misschien RetroArch downloaden?

Groet @Socrates 

Reputatie 3
Badge +2

Ben ook verslaafd en hou me nooit aan m’n eigen tips mr miss kan je boeken lezen ofz

Badge

Hoii ik leef weer en dankje voor de tips ik lees inderdaad ik hou van lezen en ik ben niet meer verslaaft denk ik en ik leer viool spelen dus ja nieuwe hobby. 
 

Reageer