Vraag

over internet bundel

  • 27 December 2019
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

hey

 

ik ga heeel vaak over me internet bundel heen hebben julie tips hoe ik dat kan voorkomen


4 reacties

Hallo lorenzo :)

Vaker gebruik maken van wifi als dat er is op jou locatie en anders minder internetten.

-Dr8gon99

Ik heb hier zelf ook last van gehad ik heb toen gekeken welke apps het meeste van mijn data gebruikten dat waren Snap en Insta ik heb toen mijn data voor Snapchat en nog een paar apps uitgezet en minder een beetje met insta.

 

Ook kijk ik absoluut geen YouTube meer op mijn data wel eens gedaan als we bijv. Naar vakantie reden conclusie had ik daar geen data meer 🥴

Heyo,

Wat Dragon zegt gebruik zoveel mogelijk wifi. Of schaf voor de volgende keer een abonnement aan met meer data. Ik heb momenteel een data bundel van 20.000GB en heb zelf nergens last van. Dit had ik nog wel met de 10.000GB, maar ik denk dat als je normaal omgaat met data, en zoveel mogelijk wifi gebruikt, dat je dan meer dan genoeg hebt aan 10.000 zelfs 5.000 al.

 

See ya!

Spookyzx.

Badge +1

Als je KPN hebt of een andere provider die wordt over kapt door KPN. Dan kan je gebruik maken van KPN fon dan kan je inloggen op hotspots in veel plekken van Nederland. Best handig moet je wel ff je ouders vragen voor je inlog van KPN.

Reageer