Vraag

ouders weten niet van forum

  • 30 May 2021
  • 9 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hai, is het raar dat mijn ouders niet weten dat ik op dit forum zit??

 

Groetjesss xoxo


9 reacties

Heyy

 

Nee dat is niet raar! Het forum is namelijk een anonieme plek waar je je vragen kwijt kan zonder dat anderen er vanaf weten dus je ouders hoeven hier ook niet vanaf te weten hoor.

 

Groetjes van mij!

Reputatie 7
Badge +19

Nee dat is zeker niet raar.

Reputatie 2
Badge +1

Nee hoor, hier weten ze ook van niets:)

Ik denk dat het merendeel van de forumgebruikers niet over hun activiteiten hier vertellen aan hun ouders. Vooral om de reden dat het hier inderdaad anoniem is. Maar dat is helemaal prima!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Broodje_Bamischijf, 

 

Mijn ouders weten ook niet dat ik op het forum zit, dat vind ik ook niet erg, want ik vind het fijn om anoniem te blijven. Dat is ook het hele doel van het forum. 

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Heey,

Dat is helemaal niet raar hoor. Zou denk ook wel ongemakkelijk vinden als mijn ouders meekijken. Bij mij weten ze het in ieder geval niet.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Broodje_bamischijf,

Nee, het is niet raar dat je ouders er niet van weten dat jij op het forum zit.

Toen ik begon met mijn account heb ik mijn ouders er wel over verteld, ook wisten ze mijn gebruikersnaam. Die heb ik niet verandert dus misschien weten ze die nog steeds. Ik vertel hier niet de meest persoonlijke dingen, dus ik voel ook niet de behoefte om die te veranderen. 

Het is hier, zoals iedereen eigenlijk al heeft gezegd, een plek waar je anoniem alles kan vragen. Als je het aan je ouders verteld kan dat misschien een beperking vormen. Maar als je graag aan je ouders wilt vertellen dat je op het forum van de Kindertelefoon zit, is dat niet verboden.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 3
Badge +3

Thx jongens(of meiden) :)

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Nee, dat is helemaal niet gek! Mijn ouders weten het ook niet en ik heb ook geen zin om ze het te vertellen… t’is dan toch een beetje akward…

Groetjes!

Reageer