Ouders telefoon ingenomen

  • 13 December 2023
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben een jongen van 12 en mijn ouders hebben vandaag mijn telefoon ingenomen omdat ze mijn klasgroepsapp hebben gelezen (ik stuurde stickers en mij klasgenoten ook) ik moest uit de groepsapp en nu mag ik dus niet op mijn telefoon heeft iemand advies of tips wat ik hier mee moet doen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

dan ben je er goed van af gekomen. bij mij is er iemand geschorst doordat diegene stickers stuurde (ik heb hem totaal niet laten schorsen).

maar als je niet in die groepsapp zit dan krijg je ook geen belangrijke info binnen als er een les uitvalt of je docent een heftig ongeluk heeft gehad waardoor die niet meer op school kan komen.

weet je wanneer je je telefoon weer terug krijgt? want zodra je hem weer hebt zou ik als ik jouw was heb koppelen met je ding waarmee je dit topic hebt geplaatst. dan kan je gewoon nog op je telefoon maar dan via een ander apparaat.

Reputatie 7
Badge +6

Zo dat is wel een beetje overdreven van je ouders. 

Waren het vieze stickers? Of gewoon normale? Want als het normale zijn kun je je ouders uitleggen dat het echt niet erg is omdat iedereen het deed. En omdat stickers niet schadelijk zijn 

Ik vind het een beetje lastig te begrijpen. Weet je waarom je ouders dit doen? En heb je al vaker rare dingen op je telefoon gedaan waardoor dit eigenlijk 'de druppel' was? Want als die stickers de enige reden zijn vind ik dat een beetje onlogisch 

Reputatie 7
Badge +11

Was er iets aan de hand met de stickers? Anders kan je vragen wat er mis was en waarom je je telefoon niet meer mag hebben.

Ik heb ooit zoiets gehad, toen kreeg ik een whatsapp cursus van mijn moeder, zodat ik normaal leerde typen😑

 

Liefs,

        M.

Reputatie 1
Badge

dan ben je er goed van af gekomen. bij mij is er iemand geschorst doordat diegene stickers stuurde (ik heb hem totaal niet laten schorsen).

maar als je niet in die groepsapp zit dan krijg je ook geen belangrijke info binnen als er een les uitvalt of je docent een heftig ongeluk heeft gehad waardoor die niet meer op school kan komen.

weet je wanneer je je telefoon weer terug krijgt? want zodra je hem weer hebt zou ik als ik jouw was heb koppelen met je ding waarmee je dit topic hebt geplaatst. dan kan je gewoon nog op je telefoon maar dan via een ander apparaat.

 

klopt maar mijn vrienden vertellen het dan wel tegen me als er iets is gebeurt dus daar heb ik geen problemen mee en ik mag weer op mijn telefoon opeens. Maar waarschijnlijk krijg ik wel een heel gesprek weer met ze maar ja.

Reputatie 1
Badge

Zo dat is wel een beetje overdreven van je ouders. 

Waren het vieze stickers? Of gewoon normale? Want als het normale zijn kun je je ouders uitleggen dat het echt niet erg is omdat iedereen het deed. En omdat stickers niet schadelijk zijn 

Ik vind het een beetje lastig te begrijpen. Weet je waarom je ouders dit doen? En heb je al vaker rare dingen op je telefoon gedaan waardoor dit eigenlijk 'de druppel' was? Want als die stickers de enige reden zijn vind ik dat een beetje onlogisch 

ja het waren vieze stickers, mijn ouders vonden het denk ik ook wel ´de druppel´ want ik had het al een keer eerder gedaan (heb er wel spijt van nu) maar ik heb mijn telefoon weer terug alleen mag nog steeds niet in de groepsapp.

Reputatie 1
Badge

Was er iets aan de hand met de stickers? Anders kan je vragen wat er mis was en waarom je je telefoon niet meer mag hebben.

Ik heb ooit zoiets gehad, toen kreeg ik een whatsapp cursus van mijn moeder, zodat ik normaal leerde typen😑

 

Liefs,

        M.

ja het waren rare en vieze stickers maar ik heb ze ook verwijderd en heb me telefoon inmiddels terug alleen mag nog steeds niet in de groepsapp.

Reputatie 7
Badge +6

Fijn dat het weer goed is!

Reageer